Silikonitissit lahjaksi minun naiselle
Olen tavannut aivan upean naisen ja hän täyttää 40 kohta ja ajattelin hänelle silikonitissit synttärien kunniaksi. Miel. D tai isompi saisi olla koko. Mihin kannattaisi hänelle ostaa lahja kortti, missä olisi parhaat lääkärit ja hyvä hinta? Kannattaako Tallinnassa?
Kommentit (7)
😂 onko naikkosesi samaa mieltä sun kanssa, vai eikö pienet rinnat kelpaa sulle?
Vastalahjaksi se voi sitten varmaan antaa sinulle possessiivisuffiksin.
Kai ootte jo etukäteen puhunu asiasta ja nainen on sitä mieltä, että haluaisi silikonit? Jos mun mies yhtäkkiä tois mulle lahjakortin silareihin sais käyttää sen itteensä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hänelle yllätys lahja enkä tietenkään mene kertomaan hänelle etukäteen. Siksi pitäisi olla tieto jostain paikasta mihin voimme kätevästi mennä niin ettei yllätys paljastu naiselle.
terv. alkup.
jos sinulla on todellakin naisystävä, niin vie hänet syömään. se tekee hänet onnelliseksi. toivottavasti myös seurasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hänelle yllätys lahja enkä tietenkään mene kertomaan hänelle etukäteen. Siksi pitäisi olla tieto jostain paikasta mihin voimme kätevästi mennä niin ettei yllätys paljastu naiselle.
terv. alkup.
Harmi ettei yhdys sanoja saa kaupasta.
Hanki hänelle myös naamaleikkaus, peruukki ja uusi nimi samasta sairaalasta. Saat sitten kerralla vaativaan maailmanmiehen makuusi sopivan naisen.