Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keille rikollisille pitäisi antaa selvästi kovemmat tuomiot?

Vierailija
12.05.2017 |

Niin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille.

Vierailija
2/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille minunkin mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kovempia tuomioita tarvita vaan oikeaa oikeutta! Esim. varastaminen, mitä se hyödyttää että varas tuomitaan vankilaan? Onko se oikeutta että rikoksen uhri joutuu verorahoistaan maksamaan varkaan asumisen vankilassa? Oikeutta olisi se että varkaudesta saatu rikoshyöty korvataan uhrille kaksinkertaisesti, jollei varkaalla ole rahaa, homma hoidetaan pakkotyöllä. Pakkotyössä ei ole päivämäärää, vapaaksi pääsee kun korvaus on suoritettu. Pakkotyön lisäksi joutuu tietysti maksamaan oman elatuksensa, ettei rikollisesta tule kuluja veronmaksajalle. Joka pakkotyöstä kieltäytyy, kieltäytyy samalla myös ruoasta, sillä sehän on myös itse tienattava. Valtio maksaa omistaan korvauksen uhrille heti, ja perii rikolliselta rahat sitä mukaa, kun tämä ne ehtii tienata. Murhamiehiä ja väkivaltaisia täällä ei tarvita, joten jokainen voi sellaiselle teolle päätellä ihan itse rangastuksen. Jos suomessa harrastettaisiin oikeutta, ei vankiloita tarvittaisi ollenkaan! Jos minä suljen vankilaan jonkun, kyseessä on ihmisryöstö. Millä tavalla homma eroaa ihmisryöstöstä, jos ryöstäjänä on valtio?

Vierailija
4/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliitikot pitäisi laittaa torille häpeäpaaluun kerran vuodessa jotta kansa voi käydä kiittämässä

Vierailija
5/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikoille jotka toistuvasti syyllistyvät viharikoksiin.

Vierailija
6/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perättömien raiskausilmoitusten tekijöille. Nythän "rangaistukset" ovat olkienkohauttelua.

Vierailija
7/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten koskemattomuuteen liittyvät rikokset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän