Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painon pudottaminen larppaamalla.

Aragon
12.05.2017 |

Onko kokemuksia? Kuinka kauan pitää larpata jotta tuloksia alkaa syntyä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kesä kaskikaljan siivittämänä aiheuttaa jo tuloksia. MOT

Vierailija
2/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten tehokkaasti larppaat :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain keskiaikalarppia ajattelet niin kyllä siinä alkaa tapahtua kun kesän ajan heilut jossain metsässä kirves kädessä ja täydessä sotasovessa (tee kunnon rengaspaita niin saat pikkuisen haastetta sillä extrapainolla).

Vierailija
4/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin eka normaalityylillä kolmisen kiloa. Sitten päälle mahtui jo kymmenen vuoden takaiset farkut, ja jotenkin rupesin larppaamaan sitä aikaa, kuuntelin sen ajan musiikkia jne. Muistelin millaista oli olla nuori ja eläydyin rooliini. Oli se kyllä vähän yksinäistä, eikä siitä voinut sellaisenaan oikein kellekään puhua, mutta laihduin vielä viisi kiloa parin kuukauden aikana. Toimi siis! Akne tuli kyllä takas, että kävi ehkä liian todelliseksi kuitenkin mun peli.

Vierailija
5/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laihdutin eka normaalityylillä kolmisen kiloa. Sitten päälle mahtui jo kymmenen vuoden takaiset farkut, ja jotenkin rupesin larppaamaan sitä aikaa, kuuntelin sen ajan musiikkia jne. Muistelin millaista oli olla nuori ja eläydyin rooliini. Oli se kyllä vähän yksinäistä, eikä siitä voinut sellaisenaan oikein kellekään puhua, mutta laihduin vielä viisi kiloa parin kuukauden aikana. Toimi siis! Akne tuli kyllä takas, että kävi ehkä liian todelliseksi kuitenkin mun peli.

Nyt kun ei enää ole clearasilia, voi aknea hoitaa suolasaippualla pessen.

Vierailija
6/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larppaus on tehokas painon pudotus keino mitä löytyy. Yhdessä kesässä voi lähteä helposti kymmenen kiloa.

Vierailija
7/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole Aragon ja saa kaikki naiset!

Vierailija
8/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa kuvia larppaajista ja mieti sitten toimiiko.