Kylvetin lapseni Fairylla ja nyt iho punoittaa
Kaikki muut saippuat olivat loppu ja ajattelin, että Fairy välttää tällaisessa poikkeustapauksessa, kun itse olen pessyt sillä käsiäni. Ei ollut näköjään hyvä idea. Tämä varoituksena kaikille, jotka meinaavat tehdä samoin!
Kommentit (10)
Voi pientä. Kokeile seuraavaksi konetiskiainetta. Se on kuulemma hellävaraisempaa ja sopii pienen lapsen iholle.
Juotin lapselle lääkepirtua kun se ei muuten meinannut nukahtaa. Herätin sen heittämällä alasti hankeen kun ei meinannut muuten herätä. Sen jälkeen ruokin sen koiranruualla kun en muuten jaksa kokata koska olen alkoholisti. Peace out!
Voisiko lapsesi olla allerginen Fairylle? Jos siinä on joku sopimaton ainesosa, johon hänen ihonsa reagoi erityisen vahvasti.
Kylvetit? Voi ei. Toivottavasti ei ole vauva.
Voitele se hammastahnalla, niin punoitus helpottaa.
Pelkällä vedellä normaali ihminen kai lapsensa kylvettäisi, jos ei muuta kuin Fairya olisi saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut saippuat olivat loppu ja ajattelin, että Fairy välttää tällaisessa poikkeustapauksessa, kun itse olen pessyt sillä käsiäni. Ei ollut näköjään hyvä idea. Tämä varoituksena kaikille, jotka meinaavat tehdä samoin!
Täydellistä uusavuttomuutta. Huheija. Mistä teitä sikiää
No joo kiitos vaan näistä kaikista lynkkauskommenteista. En tullut ajatelleeksi, että Fairy voisi aiheuttaa tällaista punotusta, kun kyse on aika tavallisesta saippuasta kuitenkin. Ajattelin vaan varoittaa muita, jos on samanlainen tilanne edessä.
ap
Mene nyt hyvä ihminen pesemään tukkasi sillä fairyllä ja ihosi, niin tiedät. Voi luoja... Mä laitan lapsille shampoota (lasten) vähän kylpyveteen jos vaahtoa haluavat tai ihan vaan vettä.
Toivottavasti kirjoitit erittäin huonon provon.