Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko jos kylässä tarjoiltaisiin kertakäyttöastioista? Pelkään yhtä mahdollista tautia

Vierailija
12.05.2017 |

Luokseni on tulossa porukka, johon kuuluu yksi henkilö, joka kuuluu sellaiseen ryhmään, että hänellä on muita todennäköisemmin eräs tauti. Muotoilen tämän nyt näin, ettei tätä poisteta.

Olen jo valmiiksi pöpkammoinen joten ajattelin etta ostan kauniit kertakäyttöastiat ja laitat tarjoilut niihin.

Eli kysymys, loukkaantuisitko sinä? Kyseessä ei ole mitkään isot juhlat vaan ihan mukava perusilta porukalla. Hyvää ruokaa, juomaa ja seurapelejä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi. Kiinnostaisi kyllä, mikä tauti voi tarttua tiskatuista astioista mutta ei samassa tilassa oleskelemalla?

Vierailija
2/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV ei tartu astioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi. Riippuu kyllä vähän siitä, mitä tarjoat, tiettyjä ruokia on tosi tylsä syödä kertakäyttöaterimilla. Lautaset kyllä menee, mutta nuo aterimet...

Mutta oikeasti, mikään tauti ei tartu tiskatulta astialta.

Vierailija
4/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En loukkaantuisi. Kiinnostaisi kyllä, mikä tauti voi tarttua tiskatuista astioista mutta ei samassa tilassa oleskelemalla?

HIV:tähän tuo ap pelkää, samoja aloituksia on ollut aiemminkin. Seonnut kai se on.

Vierailija
5/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Ellei vieraallasi ole todettu ebolaa, niin huolesi on turha. Sano nyt suoraan, että pelkäät homo- vieraasi tartuttavan sinuun aidsin. Mars opiskelemaan tiedot 2000- luvulle. Jos olet noin pöpökammoinen, psykoterapia voisi auttaa. Ja älä kutsu vieraita.

Vierailija
6/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi jos kaikki söisivät kertakäyttöastioista mutta jos muut saisivat lautaset ja minä (oletetusti porukan ainoana tumm*ihoisena) saisin paperilautasen, niin poistuisin kyllä niistä pippaloista saman tien.

Vierailija
7/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pahastuisin, jos minun takiani tarjoiltaisiin kertakäyttöastioista ja ajateltaisiin, että sillä konstein minusta ei tarttuisi mitään tautia. Mieluummin toivoisin, ettei minua kutsuttaisi mokomiin kekkereihin. Enkä kyllä menisikään mitään rennosti pelailemaan ja istumaan iltaa tuollaisen pösilön luokse.

Vierailija
8/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En loukkaantuisi jos kaikki söisivät kertakäyttöastioista mutta jos muut saisivat lautaset ja minä (oletetusti porukan ainoana tumm*ihoisena) saisin paperilautasen, niin poistuisin kyllä niistä pippaloista saman tien.

Tilanteen kruunaisi vielä, jos sinulle tarjoiltaisiin kertahanskat kädessä ja kasvosuojus naamalla. Ihan vaan varmuudeksi.

Vierailija
9/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkantuis, vähemmän tiskejäkin.

Vierailija
10/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotona käytetään vain kertakäyttöastioita. Joskus on vieraat valittanu mutta siinäpähän valittavat sitten.

Vierailija
11/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on syöpä. Tuon omat eväät, joita syön omilla ruokailuvälineilläni. Ei tartu syöpä, ei...

Ap, katkaise välit tuttuusi, jonka HIVin kuvittelet tarttuvan itseesi astioista. 

Todennäköisemmin saat kiusallisen tartunnan irtosuhteistasi. 

Suosittelen terapiaa. 

Vierailija
12/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, keitä astiat niin puhdistuvat varmasti. Voit myös kuumentaa ne uunissa mutta muista antaa niiden jäähtyä kunnolla. Ja hoida tuo tautikammosi terapialla.