Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kootaan tänne mielenkiintoisia psykologisia faktoja!

Vierailija
12.05.2017 |

Itse olen ainakin lukenut, että ihmisen pupillit laajenevat mikäli on ihastunut toiseen. Sitten kans jos ihmiset keskustelee keskenään niin se kertoo paljon mikäli toisen jalat osoittavat keskustelukumppania kohti(on kiinnostunut toisen jutuista) :) Kertokaahan teki muita faktoja, kiinnostaa tosi paljon!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte olla ihastunut, riittää että pitää toisesta tai on kiinnostunut toisen puhumasta asiasta, niin pupillit laajenevat.

Ilmiön avulla voi tehdä vaikka taikatempun: pyydät henkilöä miettimään korttipakasta jonkin maan ja tarkkailemaan, milloin niitä kortteja tulee näkyviin. Näytät yksitellen kortteja hänelle niin, että itse et näe niitä (tai kolmas henkilö näyttää niitä selkäsi takana). Kun henkilö vahtaa ja odottaa vaikkapa herttakortteja, hänen pupillinsa laajenevat, kun sellainen pomppaa näkyviin. Ja kas, sinä tiedät aina että nyt tuli taas herttakortti, vaikket nähnytkään niitä. :)

Vierailija
2/2 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen valehtelee, hän saattaa tuijottaa toista hyvin intensiivisesti silmät suurina. 

Valehtelija saattaa paljastua myös puheessa olevista tauoista tai vastauksen viivästymisestä, kun valehtelija joutuu miettimään vastausta normaalia kauemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla