suomalainen taas päässyt "huippurooliin" isoon Hoolywoodtuotantoon. Niin...ruumiiksi tai huoraksiko?
Krista kosonen esiintyy suressa Hollywood produktiossa Blade runner elokuvassa, välähtää kuulemma trailerissa. Katsoin trailerin, ja taisi tosiaan olla siinä ehkä 0, 00001 sekunttia, ettei vaaan olisi ollut huonon naisen rooli jossain takavasemmalla? Tai mikä lie.
Suomalainen ei tule saamaan ikinä puheroolia Hollywoodelokuvaan ellei ole kasvanut tai elänyt piiiiiiiitkääääään englantia puhuvassa maassa niin että se puhumnen on natiivia. Ellei sitten nimenomaan haeta "itäeurpoooppalaista" huonoa naista jolla itäeurooppalainen aksentti.
Peter Franzeenikin oli peräti....ruumis.
Samuli Edelman oli joku venäläinen rikollinen tms.
Yksi ruotsinsuomalainen oli the Beach elokuvassa.
Kommentit (24)
ei auennu Lotta Näkyvänkään ura Hollywoodissa. Eikä ainakaan vielä sen yhen missin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä alotuksessa kitetytyy taas hyvin suomalaisen luonne.
mutta pääasiahan on että valehdellaan ja sumutetaan tuosta urasta haaveilevia missejä tai muita jotka luulee että he varmasti pärjää näyttelijänä ja saa roolin kun muuttaa isän rahoilla Hollywoodiin asumaan ?
Vierailija kirjoitti:
Ja ketjun aloittaja on itse tehnyt mitä...?
opiskellu järki-alaa.
Taas tätä suomalaiseen kansanluonteeseen läheisesti kuuluvaa paskanheittoa oman kansan/kansalaisten saavutusten päälle, jos ekan roolin jälkeen ei heti tule sarjaa huippuelokuvia ja oscar-ehdokkuuksia niin johan se on selkeä floppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
opiskellu järki-alaa.
ilmankos sulla riittää aikaa työttömänä spämmiä tänne päivät pitkät
Vierailija kirjoitti:
asiasta pitää pystyä puhumaan sen oikealla nimellä.
Meillä ei valehdella, eikä rakenneta pilvilinnoja jotka romahtaa.
Kosonen on varmaan hyvä näyttelijä, ja sai vieläpä just jonkun palkinnonkin. Mut ei Hollywoodiin silti pääse tuota isompaan roolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
opiskellu järki-alaa.
Oikeinkirjoitustaidoistasi päätellen et ole.
Huippurooli on clickbait ja tarkoittaa roolia huippuelokuvassa. Ei häntä ole edes merkattu IMDB:ssä leffan näyttelijäkaartiin. Pienestä on kuitenkin hyvä aloittaa. Harmi tosin että Kristalla alkaa olla jo vähän ikää Hollywoodiin. Aika vähän näkee esim. 45+ naisia siellä tehdyissä elokuvissa. Nyt pitäisi saada nopea noususuhdanne käyntiin.
Peter Franzen (yhdellä E:llä) on valittu päärooliin Hollywood -tuotantoon.
Miltäköhän tuntuu olla niin ikävä ihminen kuin ap avauksensa perusteella on? Kuvittelisin, että hänen puolisollaan, lapsillaan, työtovereillaan jne. on aika tylsää hänen lähettyvillään.
Jos tämä on jotenkin huono saavutus ja floppi niin olisiko parempi saavutus ollut jos ei olisi päässyt mihinkään? Välillä ei vaan ymmärrä.
Mulle riittäis että olisin edes extra jossain taustalla.
Suomalaiset hollywoodissa kyllä traagikoomisia. Clooney ampuu Irina Björklundin ekan 30 sekunnin aikana.
aloittaa?
Kenties 5-6 vuotta teatterikorkeaa. Vuosia suomalaisissa elokuviaa tai tv:ssä tai teatterisa?
Aloittaa?
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Peter Franzen (yhdellä E:llä) on valittu päärooliin Hollywood -tuotantoon.
Miltäköhän tuntuu olla niin ikävä ihminen kuin ap avauksensa perusteella on? Kuvittelisin, että hänen puolisollaan, lapsillaan, työtovereillaan jne. on aika tylsää hänen lähettyvillään.
minua ON pydetty elokuvaan yhdysvalloissa, kun olin siellä. EN mennyt. Ja, ei ollut kyse mistään aikuisviihde-elokuvasta.
Kun on sitä jotain mitä haetaan, niin ovet on auki.
Mitä Peter Franzen tulee, hänellähän on aika merkittävä rooli Vikings-sarjassa.
Näin Kososen indie-elokuvassa Big Significant Things, joka ei ollut kovin häävi, mutta kielitaidolla ja muuntautumiskyvyllä olisi kyllä rahkeita isompiinkin rooleihin.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä suomalaiseen kansanluonteeseen läheisesti kuuluvaa paskanheittoa oman kansan/kansalaisten saavutusten päälle, jos ekan roolin jälkeen ei heti tule sarjaa huippuelokuvia ja oscar-ehdokkuuksia niin johan se on selkeä floppi.
saat sinä sitä sanoa paskanheitoksi mitä muut sanoo kovaksi realismiksi. Ihan vapaasti. Jossain pisteessä ne pilvilinnat romahtaa.
Tää ei tainnu kuiteskaan olla hänen eka rooli? Vaan edelsi vuosien ura suomessa.
Daisy Ridley (starwarsin uusin naispääosa) näytteli ruumista CSI:ssa
Ihmettelen tätä hinkua Hollywoodiin. Eurooppalaiset näyttelijät tekevät Euroopassa hienoa uraa hienoissa elokuvissa. Hollywoodissa pääsevät tekemään sontaa.