VOI EI!!! Olin juuri saamassa työpaikan, mutta sieltä satuttiin juuri soittamaan, kun olin kännissä ja munasi koko jutun!
Eli työpaikka oli jo varma ja sieltä soitettiin tänää klo 14:00 töihin liittyviä juttuja ja olin nukkumassa, koska olin ollut koko yön juomassa ja pääsin sänkyyn vasta klo 10:15 aikaan aamulla.
Puhelin soi kahden aikaa ja olin ilmeisesti vastannut siihen unissani ja linja oli auki kokoajan ja yhtäkkiä havahduin omaan raskaseen kuorsaukseen ja vaimeisiin haloo huuteluihin.
Eli puhelimessa oli linja auki ja he varmaan kuulivat kuorsaukseni..
Sanoin vain puhelimeen, että älkää häiritkö minua yritän nukkua.
Ja löin luurin korvaan.
Nyt ei ole kuulunut sieltä enää mitään ja jatkoin unia silloin ja yhtäkkiä muistin asian vasta äsken :0
Kuulivat varmaan äänestäni, että olin hieman juovuksissa.
Apua mahdoinko menettää työpaikan?
Voikohan asiaa korjata mitenkään? Kyseessä oli kuitenkin päiväkotityöpaikka.
Mitä pitäisi tehdä.
Puhelimeen vastaamiseni tapahtui kuitenkin puoliunessa ja humalassa niin voisiko asian saada anteeksi?
Kannattaisiko minun soittaa sinne
Kommentit (32)
Olit saamassa työpaikan ja olet niin päihdyksissä, ettet pysty suoriutumaan puhelusta.
Oh my...
Vierailija kirjoitti:
Olit saamassa työpaikan ja olet niin päihdyksissä, ettet pysty suoriutumaan puhelusta.
Oh my...
No tässä mistään kykenimisestä ole kyse!
Minkä minä voin sille, että linja aukesi itsestään tai sitten vastasin unissaan.
Ap
Soita sinne ja sano, että olit toipumassa jostain operaatiosta. Ei kukaan edes kuvittele, että voisit olla kännissä tuohon aikasn.
Tai vaikka neljänkymmenen asteen kuumeessa tms.
Keksi jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh my...No tässä mistään kykenimisestä ole kyse!
Minkä minä voin sille, että linja aukesi itsestään tai sitten vastasin unissaan.Ap
Ihan hyvä, että vastasit. Vältytään taas yhdeltä alkoholiongelmaiselta työelämässä.
Sanot että kaveri oli vastannut puhelimeesi joka oli nukkumassa yövuoron jälkeen.
Hyvä että vastasit, tietää johtaja olla palkkaamatta epävakaata porukkaa,
T. Pk-johtaja
Sulle oli tehty aamulla juurihoito tms. isompi hammasoperaatio ja olit toipumassa esilääkityksestä. Nukkumassa puoli tiedottomana. Soita sinne mahd. pian, mielellääm heti ysiltä, pyydä anteeksi ja selittele.
(Ja täysin off topic: Tän viestin botinestonumerot on 567 :D Siis sama mikä tuossa lukee aina esimerkkinä :D)
No tämähän on tietysti provo, tuo tuleva työpaikka oli vähän liikaa. Mutta mulle on kyllä oikeasti käynyt saman tyyppisesti eli olin juhlinut ja juonut seuraavaan puoleen päivään, kun töistä soitettiin ja sössötin jotain epämääräista puhelimeen. Olin siihen aikaan johdon assarina yhdessä ministeriössä :D. Ei kukaan olisi ikinä voinut kuvitella, että valtion virkamiehenä elin sellaista kaksoiselämää...
Kuulostaa ihan joltain sketsiltä.