Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko joskus vietellyt selvästi nuoremman miehen sänkyysi vain seksi mielessä? onko joskus tehnyt mieli muttet uskaltanutkaan?

Vierailija
11.05.2017 |

miten onnistui, missä tapahtui, kuinka paljon nuorempi kolli oli kyseessä. mitään 5v nuorempia ei oteta huomioon.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mulla on 13v nuorempi mies ollut jo 15 vuotta, joten kyllä olen :)

Vierailija
22/35 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama 8 vuotta nuorempi. Ei niin hurja ikäero, mutta selvästi eri elämänvaiheet pari- ja kolmekymppisillä. Hauskaa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä, mutta olen naimisissa 14 vuotta nuoremman miehen kanssa. Mies siis nyt 32 ja 7 vuotta oltu yhdessä. Eipä voi valittaa, parempaa miestä ei maailmassa ole.

Vierailija
24/35 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan naiset harvoin haluavat itseään selkeästi nuorempia. M39

Ei taida olla kovin vankka kokemus. Oma ystäväpiirini on laaja ja valehtelematta kaikki naiset ottaisivat mieluiten nuoremman kuin vanhemman miehen. Ei tietenkään mitään järjetöntä ikäeroa (tyyliin Erika ja Danny yli 50v), mutta ketä nyt ei nuori salskea mies kiinnostaisi. 15 vuotta nuorempi mies sopisi mulle hyvin. N42

Vierailija
25/35 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut, mutta en uskaltanut. Mies oli 29, minä 49. Olin niin järjettömän ihastunut, että hän olisi kyllä saanut mitä vain olisi keksinyt pyytää...

Vierailija
26/35 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut, mutta en uskaltanut. Mies oli 29, minä 49. Olin niin järjettömän ihastunut, että hän olisi kyllä saanut mitä vain olisi keksinyt pyytää...

Mokaaminen pelotti?

Vierailija
27/35 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihastunut 18v nuorempaan mieheen kohta vuoden, mutta ei musta ole viettelijäksi kun olen naimisissa. Tänään sydämeni särkyi kun ihastukseni oli treffeillä erään toisen rouvan kanssa :-(. 

Vierailija
28/35 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-v armeijapoju pokasi mut aamuyöstä Helsingin rautatieasemalta. Oltiin molemmat odottamassa ensimmäistä aamujunaa, pari tuntia lähtöön. Aamuaurinko oli juuri noussut. Käveltiin tunti ympäri keskustaa ja lopulta päädyttiin panemaan Holiday Innin invavessaan. Toiminta oli sen verran innostunutta että vessanpytyn vesisäiliö halkesi ja vedet valui lattialle. Onneksi en ollut itse 19, poika oli paniikissa kun ulkopuolelta alkoi kuulua juuri silloin kova puheensorina (klo 5:30). Rauhoittelin, sanoin että nyt meen ulos, sitten sinä, ja kun tuut ulos otat kädestä kiinni ja purjehditaan ulos kuin hotellin asiakkaat. Siitä aamulennolle menevän japanilaisseurueen ohi, hyvät huomenet respaan ja eipä kukaan perään juossut. Olin itse 26.. hahaa mikä muisto, hymyilyttää joka kerta.

Vierailija
29/35 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ;D

-Hachiko-

Vierailija
30/35 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut useammankin nuoren miehen seurasta. Viimeisin oli 21, itse olen 41. Vaihtelu on hyvästä.

Vierailija
31/35 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äskettäin 14 vuotta nuoremman miehen kanssa. Vieteltiin varmaan toinen toisemme ja oli niin mieletöntä kyytiä että huhhuh. Aivan ihana mies, kohtelias ja fiksu ja laittelee viestejä säännöllisesti tapahtuneen jälkeen. Pitkän välimatkan vuoksi tuskin tulee toistumaan, harmi.

Vierailija
32/35 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on työkaveri, asuu toisessa maassa, käy pääkonttorilla, jossa itse työskentelen, kerran kuussa.

Meillä oli suhde 2 v sitten, päättyi mihin päättyikin ja alkoi nyt uudestaan, alkuvuodesta. 7 v nuorempi. Ihan parasta.

Vierailija
33/35 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huva etta nuoret saa

Vierailija
34/35 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n 22v, lähdin 49v naisen matkaan. Hyvää kyytiä.

m

Vierailija
35/35 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän