Jos kerran älykkyys ja hyväsydämisyys on seksikästä
niin miksi kyselyissä naiset vastaavat seksikkäiksi miehiksi aina jotain näyttelijöitä, muusikoita tai urheilijoita? En ole kuullut kenenkään sanovan seksikkääksi mieheksi esim. Heikki Hurstia, Kari Enqvistia tai Mikko Möttöstä. Mikä juttu tässä on?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ehkei kukaan tuntemistasi naisista tunne ko herroja niin hyvin, että voisi sanoa heidän luonteestaan mitään?
Itse ainakin olen tuntenut vetoa moneen ei-niin-hyvännäköiseen mieheen, jonka olen oppinut tuntemaan ja jonka älyä ja luonnetta olen ihaillut. Ei se tunne syty, jos ei oikeasti tunne ihmistä.
Helpompi Hurstin hyväsydämisyydestä tai Enqvistin älykkyydestä on sanoa kuin jonkun Brad Pittin luonteesta
Esko Valtaoja on äärettömän seksikäs. Luonnetta en tiedä, mutta uskoisin olevan aika älykäs.
Aloin miettiä Hurstia, ja täytyy nostaa hattu erittäin korkealle ja kumartaa vielä sen miehen edessä. Niin paljon hyvää työtä tekee Suomessa. Isältään tietysti perinyt hyvän luonteensa, pojasta on polvi parantunut jos mahdollista! HIenoja miehiä!
Koska naapurin pitämisessä seksikkäänä ei ole mitään julkisuusarvoa, jos kukaan ei tiedä naapuria.
Vierailija kirjoitti:
Koska naapurin pitämisessä seksikkäänä ei ole mitään julkisuusarvoa, jos kukaan ei tiedä naapuria.
Mutta (lähes) kaikki suomalaiset tietävät nuo mainitsemani
Keskustelussa mainitut Enqvist ja Valtaoja eivät ole älykkäitä tavalla, jota minä arvostan. Älykkyysosamäärä on molemmilla luultavasti jonkin verran keskivertoa parempi, vaikeista laskuista kun selviytyvät, mutta kyky kyseenalaistaa suorastaan järkyttävän alhainen. Tai sitten vain provoilevat julkisuudessa. Heidän mukaansa maailma kun on juuri sellainen kuin oma tieteenala antaa ymmärtää ja kaikki siitä poikkeava voidaan julistaa sen kummemmin asioihin perehtymättä potaskaksi. Toisin kuin kuvitella saattaa, tiede ei aina teekään kriittiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta (lähes) kaikki suomalaiset tietävät nuo mainitsemani
Itsehän tiedän tässä keskustelussa mainituista nimistä vain Brad Pittin. Mutta ehkä "aikuisempi" väestö tunteekin nuo muutkin paremmin?
N24
Ehkei kukaan tuntemistasi naisista tunne ko herroja niin hyvin, että voisi sanoa heidän luonteestaan mitään?
Itse ainakin olen tuntenut vetoa moneen ei-niin-hyvännäköiseen mieheen, jonka olen oppinut tuntemaan ja jonka älyä ja luonnetta olen ihaillut. Ei se tunne syty, jos ei oikeasti tunne ihmistä.