Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko Nikke Ankaran kärki märkänä -kommentti on teilattu täällä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahattujen kokoontumisajot.

Vierailija
2/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien kaksimielinen huumori on sitten virallisesti kiellettyä.

Vierailija
4/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas suuret nämä hyvinvointivaltion kermaperseiden ongelmat! Menkää Syyriaan kuukaudeksi niin eiköhän tämä tunnu hyvin pieneltä ongelmalta, jos ongelmalta lainkaan!!!

Vierailija
5/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksimielinen huumori on idioottien laji, lisäksi seksuaalisesti häiritsevää.

Vierailija
6/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroiko Petra kommentille?

Jos itse kommentin kohde on sujut asian kanssa, ei siinä pitäs olla kukkahattuiltavaa kenellekään.

Vierailija
7/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Rumban toimittaja tarkoitti kirjoittaessaan, että Nikke on muissakin kohdin yrittänyt "lähentyä" Petraa (en muista sanantarkasti miten se meni) ja että Petra "joutunut" mainitsemaan aviopuolisostaan useamman kerran.

?? Mitä se Nikke sitten on sille sanonut aiemmin?

Vierailija
8/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaksimielisten vitsien ystävä, mutta Ankaran kommentti oli vain ja ainoastaan mauton ja iljettävä.

Vierailija
9/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroiko Petra kommentille?

Jos itse kommentin kohde on sujut asian kanssa, ei siinä pitäs olla kukkahattuiltavaa kenellekään.

Semmoista "voi ei taas" - noloo naurua ja meni käsiensä taakse piiloon. Mulle jäi fiilis, että toivoisi noiden juttujen loppuvan. Eikä se oikein siinä tilanteessa muutakaan voinut.

Eihän ne lopu, jos ei edes yritä asiasta suoraan sanoa. Kiitos riittää.

Vierailija
10/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Rumban toimittaja tarkoitti kirjoittaessaan, että Nikke on muissakin kohdin yrittänyt "lähentyä" Petraa (en muista sanantarkasti miten se meni) ja että Petra "joutunut" mainitsemaan aviopuolisostaan useamman kerran.

Nikke paljasti lapsuuden ihastumisensa Petraa. "jakovat" kaverinsa kanssa levyn kannesta Tiktak tyttöjä, että toi mulle ja toi jne. Sanoi Petraa ihanaksi naiseksi. Tää oli vielä sitä koiranpentumaista söpöä ihastumista.

Sitten se otti ja omista Robinin Kesärenkaat Petralle ja vaan tuijotti tätä koko esityksen ajan.

Vierailija
11/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas suuret nämä hyvinvointivaltion kermaperseiden ongelmat! Menkää Syyriaan kuukaudeksi niin eiköhän tämä tunnu hyvin pieneltä ongelmalta, jos ongelmalta lainkaan!!!

Koska jossainpäin maailmaa jollain on isompia ongelmia, voi täällä viitata kintaalla kaikille.

Vierailija
12/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikke paljasti lapsuuden ihastumisensa Petraa. "jakovat" kaverinsa kanssa levyn kannesta Tiktak tyttöjä, että toi mulle ja toi jne. Sanoi Petraa ihanaksi naiseksi. Tää oli vielä sitä koiranpentumaista söpöä ihastumista.

Sitten se otti ja omista Robinin Kesärenkaat Petralle ja vaan tuijotti tätä koko esityksen ajan.

Katsoin juuri ton videon ja kyllä, tuijotti.

Vierailija
13/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikellä ei seiso niin uljaasti kuin Robinilla.

Vierailija
14/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nikke puffaa tulevaa omaa päiväänsä kertomalla laittavansa Petran selälleen."

Wtf.

Oksennus.

Vierailija
15/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teilaa Nikke Ankaran kommentin."

No nyt on teilattu.

T. Teilaaja

Vierailija
16/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nuorena naisena tykkää tuollaisista jutuista yhtään. Tuo on häiritsevää ja mautonta. Tollanen teinipoikien kukkoilu että laittaa jonkun selälleen ja sai kärjen märäksi yms, hyi hitto. Ja tätä saa naiset kokea niin nuoresta. Kourimista, uhoilua. Minustakin kiersi jätkien whappi juorukerhoissa kisaa ketä kellistää mut ensin, ja kenelle seuravaaksi yms. Kerran yksi baarin jälkeen repi minua kädestä et sä Lähet nyt mun mukaan!! Oksettavaa. En harrasta yhden yön juttuja saatika tollasista macho pojista yhtään.

Sen jälkeen olin pihtari kun en lämmennyt tästä showsta. (Eli normaali nuori nainen, joka harrastaa seksiä pitkässä parisuhteessa kunnollisen tutustumisen jälkeen)

Vierailija
17/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksimielinen huumori on eri asia kuin systemaattisesti seksuaalisesti puhua henkilöstä/henkilölle, joka pakotetusti joutuu viettämään aikaa samassa tilassa ja joka on ilmaissut, että ei ole kiinnostunut. Erityisesti, jos tilanne on sellainen, missä olisi tarkoitus jakaa henilökohtaisia asioita.

Vierailija
18/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei nyt voi kommentoida oikein muuta kuin että katsooko joku oikeesti tuota uusinta Vain Elämää -shittiä? Katsoin 40 sekuntia Nikke Ankaran Kesärenkaat -biisiä ja oksennusta tuli suuhuni. Hirveetä paskaa.

Vierailija
19/19 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osa Suomen kansalaisista on sitten kapea katseisia... ''Kärki märkänä'' kommentilla viittaa kaksimielisesti siihen, että päänahka alkoi hikoilemaan. ''Laittaa Petran selälleen omana päivänä'' Tälläkin kommentilla media antaa tyhmempien ja kapeakatseisten junttien olettaa, että on kyseessä jotain seksuaalista, vaikka voi olla hyvin kyse jostain Niken päivän ohjelmasta, jossa joutuu makaamaan selällään... Hauskaa päivänjatkoa mielensä pahoittajille ja muillekkin kansalaisille!