Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies voi muokata parrallaan ulkonäköään yhtä paljon kuin nainen meikillä

Vierailija
11.05.2017 |

Oikeanlaisella parralla saa sopivasti kaksaria ja huonoa ihoa piiloon ja piirteitä sopusuhtaisemmiksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ihan niin ole. On partoja ja on partoja. Mieluummin ei.

Vierailija
2/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi,olen aloittajan kanssa ihan samaa mieltä ja pidän miehellä parroista ja viiksistä.

Muistan jo ihan nuorena,70-luvulla naapurin pojan.Hän oli komea,hyvin pitkä ja rotevanpuoleinen.

Kasvot olivat komeat mutta aika pyöreät.

asvatti parran,joka antoi kasvoille näyttävät kehykset.

Parran ja viiksien käyttö on ihan miehen oma asia,yhtälailla kuin meikkaaminen on naisen oma asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole sama asia. Hirviöstäkin saa meikkaamalla vaikka minkälaisen kaunottaren, parta on vain karvoitusta.

Vierailija
4/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta huolitellulla,tai tarkoituksellisen huolittelemattomalla,parralla voi luoda kasvoistaan toisenoloiset.Jos on vaikka joku ihovirhe,luomi tms.,sen voi parralla peittää.

Viiksiä on hyvin erimuotoisia,haukuttuja "kalapuikkoviiksiä" kutsuttiinkin ennen huuliparraksi.

Viiksillä on periaatteessa ymmärretty erillisiä viiksiä jotka kaartuvat enemmän tai vähemmän nenän alta molemmille puolille kasvoja.

Ihmettelen vaan,että nainen voi katsoa oikeudekseen,hyväksyykö miehellä parran vai ei.

Yhtälailla mies voisi katsoa oikeudekseen hyväksyykö meikin vai ei.

Vierailija
5/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta ei vain ole kiva.

Vierailija
6/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos kasvaisi parta : /

Isälleni alkoi kasvaa parta kunnolla vasta viisikymppisenä.

Vierailija
7/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Eilen ilmestyneen ilmaisjakelulehden kannessa oli komea, vaalea mies, pitkässä taaksepäin kammatussa tukassa ja lyhyehkössä täysparrassa...

...Jyrki Sukula. :D Ei tehnyt vaikutusta sileäksiajeltuna.

Vierailija
8/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sillä, samoin viiksillä. Itse en vaan yhtään tykkää kummastakaan. Tulee aina vaan mieleen, että missähän kaikissa liemissä nuokin karvat on uineet. Eli parempi on ilman.

Vierailija
9/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,mä nyt tarkoitinkin sitä,ettei puoliso voi sitäasiaa määrätä puolisonsa suhteen.En sitä,tahtooko pitää vai ei,molempi parempi.

Itse vaan satun pitämään.Avomiehellä on huuliparta.

Vierailija
10/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että kaikki naiset voi meikata mutta ne miehet joilla parta ei kasva ollenkaan niin eivät voi tietenkään kasvattaa partaa.........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi