Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö penkkinsä selkänojan takanamatkustavan pälle laskevan maksaa tuplapaikka lentokoneessa?

Vierailija
11.05.2017 |

Tämä jengi on paljon isompi ongelma lentokoneessa kuin kukaan pullukka, joka pursuaa naapurin penkin puolelle.

Pitäisikö penkkinsä selkänojan takanamatkustavan pälle laskevan maksaa tuplapaikka lentokoneessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kiva Ryynärin koneissa, kun niissä ei voi kallistaa penkkiä. Jossain nekin onnistuu.

Vierailija
2/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin luonnevikainen ettei välitä muista ko tilanteessa, voisi pysyä kotona. Tosin öykkäreitä tuskin kukaan kaipaa kotonakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule jos on pitkä lento niin ehkä moni haluaa nukkua ja kun selkänojaa saa edes vähän kallistettua, se on paljon mukavampaa kuin selkä suorana nukkuminen. Minä en ainakaan oikein edes pysty nukkumaan jos ei saa kallistettua selkänojaa.

Vierailija
4/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan koska ne penkit on suunniteltu laskeviksi! Mutta idioottien jotka ottaa pultit siitä edessä olevan penkin laskemisesta pitäisi ostaa se edessä oleva penkki!

Vierailija
5/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausvaihtoehtona olisi pitänyt olla vielä "Voe tokkiinsa!"

Vierailija
6/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niissä penkeissä on kallistusmahdollisuus, niin tietenkin sitä saa käyttää. Poislukien ruokailujen ja nousun/laskun aikana.

Vierailija
7/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule jos on pitkä lento niin ehkä moni haluaa nukkua ja kun selkänojaa saa edes vähän kallistettua, se on paljon mukavampaa kuin selkä suorana nukkuminen. Minä en ainakaan oikein edes pysty nukkumaan jos ei saa kallistettua selkänojaa.

Nukupa kuule sitten ihan himassa.

Vierailija
8/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä voi kallistaa jos niin ei kuitenkaan saa tehdä? Äly hoi!

Vierailija
9/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä lennoilla ymmärrän ja hyväksyn. Lyhyillä se on vain todella itsekästä. Itse en harrasta edes pitkillä, kun nukun ihan hyvin pystyasennossa olevalla penkilläki.

Vierailija
10/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkillä lennoilla ymmärrän ja hyväksyn. Lyhyillä se on vain todella itsekästä. Itse en harrasta edes pitkillä, kun nukun ihan hyvin pystyasennossa olevalla penkilläki.

Paitsi että pystyasennossa nukkuessa on riski että nukkuu pää alaspäin retkottaen ja kun siinä asennossa on muutaman tunnin niin niskat on sen jälkeen tosi kipeät.

Kyllä selkänojaa pitää saada laskea oli lento minkä mittainen hyvänsä jos tuntee siihen tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan