Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Manpower kokemuksia?

Vierailija
11.05.2017 |

Onko kukaan saanut oikeasti töitä tuon työhakupalvelun kautta? Tuntuu vähän huuhaalta. Mukamas seuraavat tulleita hakemuksia ja olevat yhteydessä. Epäilemättä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain ja sain. Yksi maailman suurimpia työntekijöiden vuokrausfirmoja. Jos miettii omaa ikää ja asemaa yrityksessä, niin palkka on siinä alan keskitasoa, niin ei voi oikein haukkua.

Vierailija
2/8 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta nyt vähän paistaa läpi että on taas vaihteeksi aika haukkua vuokrafirmat ja vuokratyöntekijät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ja tiedän monien saaneen.

Palkanmaksusta on muutamia negatiivisia kokemuksia myös.

Vierailija
4/8 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kahdesti mennyt töihin yritykseen vuokrafirman (staffpoint ja manpower) kautta ja siirtynyt myöhemmin toimeksiantajan omille palkkalistoille.

Vierailija
5/8 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi riistofirma tuo on.

Vierailija
6/8 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaus ja edut 110% hyvä työllistyminen vakituiseksi mahdollista vaikkapa juuri vastavalmistuneena jos haluaa näyttää kyntensä. Sopii myös alanvaihtajalle tai konkarille joka etsii näköalapaikkaa. Hae nyt!

Vierailija
7/8 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavaa orjuutusta.

Vierailija
8/8 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesta kokemuksesta he eivät palkanmaksua hirveän hyvin hoida. Saattavat esim. maksaa jonkun toisen henkilön palkan sulle ja lähtevät perintätoimiston kautta niitä sulta perimään koska eivät itse kuulemma perintää hoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan