Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen näyttää hyvältä ilman meikkiä?

Vierailija
11.05.2017 |

Voiko nainen näyttää hyvältä ilman mitään meikkiä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut näyttävät. Jos on saanut klassisen kauniit piirteet ja kaikki kohdillaan niin meikki voi jopa pilata luonnonkauniin.

Itse en ole klassista  kaunotarta nähnytkään mutta näytän ihan hyvältä ilman meikkiäkin.

Minä olen nähnyt vaikka kuinka monta! Kyllä Suomessa kauniitakin naisia on.

Vierailija
22/28 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko nainen näyttää hyvältä ilman mitään meikkiä?

voi jotkut ja jotkut näyttää paremmalta ilman meikkiä kuin meikin kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti monikin näyttää hyvältä ilman meikkiä, jos on tasaisen värinen iho ja luonnostaan tummat ripset ja kulmat. Itse en kyllä näytä muuta kuin joltain mervi tapolalta meikkaamattomana, kiitos vuodesta toiseen laajemmalle leviävän couperosan :/  Ei tosiaan huvita mennä uimahalliin tai edes uimaan kesällä kun meikit lähtee, huono itsetunto juu, mut en vaan halua näyttäytyä naama punaisena. Riitti kun exä kerran tokaisi uintireissun jälkeen, että näytät pulimummolta :(

Vierailija
24/28 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on itse asiassa yleensä kaunismuotoiset, melko sirot nenät. Käykää epäluuloiset brittein saarilla tutustumassa punaisiin perunaneniin tai etelä-Euroopassa kotkamaisiin konkkanokkiin niin saatte perspektiiviä.

Mun mielestä oikeasti kauniit ihmiset ovat kauniita myös ilman meikkiä. Ja ainakin omassa lähipiirissä nuoremmat naiset (sanotaan vaikka parikymppiset tai alle) näyttää kaikki hyvältä ilman meikkiä. Ehkä johtuu siitä, että olen itse tällainen kolmekymppinen kalkkis, joka tarvitsee valokynää :) se nuori freesi iho on kyllä nätti.

Vierailija
25/28 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Mistä johtuu, että missit näyttävät monesti ihan järkyiltä ilman meikkiä? Kuitenkin on todella paljon kauniita tyttöjä Suomessa, jotka näyttävät kauniilta ilman meikkiäkin. Eli onko lopputulema se, että kauneimmat naiset eivät lähde ehdolle missikisoihin?

Ulkonäöllä uraansa tekevät eivät hyödy yhtään mitään missin tittelistä tai missivuodesta. Mieluummin suoraan mallitoimistoon tai ulkomaille.

Ei kaikki insinööritkään lähde raksalle apupojiksi.

Vierailija
26/28 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on varmaan ihan tottumuksesta: naiset on totuttu näkemään meikattuna ja laitettuna ja sitten kun onkin ilman, se näyttää oudolta ja "väärältä". Miesten sen sijaan ei odoteta meikkaavan ja ihan hyvältä he näyttävät niin, ei edellytetä edes mitään "tasaista ihoa ja luonnostaan tummia ripsiä".

Vierailija
27/28 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hullua, jos nykyään ei voi näyttää luonnollisena kauniilta. Kuka oikeasti sanoo, että vain tummat kulmat ja ripset on kauniit, ei ne omasta mielestäni ainakaan sovi vaaleaihoiselle ja -hiuksiselle paremmin kuin oma väritys.

Minä sanoin viestissäni että "tummat ripset ja erottavat kulmat". Ne eivät tarkoita syvänmustaa väritystä vaan pehmeämpiä tumman sävyjä.

Tummat ripset on ainoat mitkä näkyy. Jos vaalea nainen laittaa kerroksen ripsiväriä ja aavistuksen kulmaväriä, on meikki luonnollisen näköinen. Tämä väritys jos olisi jo luonnostaan niin hyvin sekin sopisi muuten vaaleaan väritykseen.

Vierailija
28/28 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Kuitenkin mielestäni suurin osa naisista on kauniimpia kevyesti meikattuna.