Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista saada korkeakoulutettu ammattilainen kouluttamaan muita lähinnä kortistoon vuodesta toiseen?

Vierailija
10.05.2017 |

Tarkoitan huonosti työllistävien amislinjojen opettajia. Miten helvetissä ne vain jaksaa työnsä kanssa? Sehän on aika merkityksetöntä.

Kommentit (4)

1/4 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät saa muuta työtä eivätkä välitä. ja jos eivät amiksessa opettais heikkoa ainesta kortistoon niin olisivat itse työttömänä

näin tää systeemi toimii. osa välttää kortiston kouluttamalla muita kortistoon

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
2/4 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko palkka ja miellyttävät työajat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Marjaana kirjoitti:

eivät saa muuta työtä eivätkä välitä. ja jos eivät amiksessa opettais heikkoa ainesta kortistoon niin olisivat itse työttömänä

näin tää systeemi toimii. osa välttää kortiston kouluttamalla muita kortistoon

Väitätkö sinä että opettajan ammatti on niille se viimeinen oljenkorsi kun muualle ei pääse?

Vierailija
4/4 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan, että jos sinä olet jäänyt työttömäksi niin kaikki muutkin amiksen käyneet ovat työttömänä? Oletko tosiaan niin tyhmä, ettet tajua sitä tosiasiaa, että töitä kyllä löytyy. Niitä löytyy niille ihmisille, jotka ovat innokkaita ja motivoituneita tekemään töitä. Ihmiset, jotka haukkuvat kaikkia heitä rikkaampia ihmisiä riistoporvareiksi, saavat kyllä olla ilman töitä todella pitkään.

Kannattaa opetella tietynlaista kunnioitusta ja nöyryyttä yrittäjiä ja työnantajia kohtaan niin työpaikka saattaa lohjeta. Liian ylpeällä ja röyhkeällä asenteella kortisto on sinun loppusijoituspaikkasi.