On taas äitienpäiväkiukuttelun aika!
Äidit voivat vetää perinteiset äitienpäiväkilarit taas.
Kommentit (7)
Sunnuntai menee isoäitien toiveiden mukaan, joten päätin jo ajoissa (toki puolison kanssa keskusteltuani) että se mun äitienpäivätoive (käydään perheenä yhdessä retkikohteessa jossa maisema on parhaimmillaan näin toukokuussa) toteutetaan mahdollisuuksiin mukaan lauantaina ja sunnuntaina voidaan sitten mennä isompien äitien mallilla :)
Ja tänä vuonna ilmoitin sisaruksille, 3kpl, joista kukaan ei ole äiti, että kun isä lauantaina kyselee että kukas tekis sunnuntaiksi kakun niin se en ole tällä kertaa minä.
En aio kiukutella. Ennakoin niin ei tartte.
Johan se alkoi toissapäivänä. Aiheitahan riittää loputtomiin, mies, lapset, anoppi, sisko, lapsettomat, naapurin wt-mamma, oma äiti ja niin edelleen. Lahjoistahan ei varmaan edes tarvitse mainita?
Kukahan saa tänä vuonna lastensa tekemän kortin, joka on järkyttävän ruma äitylin mielestä?
Minäkin ennakoin ja järjestin Itselleni omaa ohjelmaa sunnuntaiksi. Ei äitiä, ei anoppia, ei lapsia (4kpl) mukana. Ei lahjoja lasten tekemiä lukuunottamatta.
Tuntuu mukavalta, että kaikki rakkaat kunnioittavat taas tahtoani. Minä olen yleensä aina se joka järjestän synt.juhlat, perhejuhlat ja juhlapyhät joten perheen yhteistä kivaa on vuoden aikana.
T. Äiti 365/1
Kenellehän minä kiukkuaisin? Mies lähtee sekä lauantaina että sunnuntaina seitsemäksi töihin. Ehkä miehen työnantajalle? Lapsille?
Joo. Täytyy myöntää että vitutus alko eilen kun anoppi soitti. Täytyy taas viettää äitienpäivä mieheni siskon luona. :( Niin eihän minun,neljän lapsen äidin, tarvitse mitään kivaa äitienpäivänä saada, istun perse homeessa miehen siskon kovalla keittiönpenkillä (ei alakerrassa muuta istumapaikkaa) imettämässä naama tekohymyssä kun mies heiluu jossain päin taloa. Vituttaa jo nyt kun en halua imettää muiden joukossa, mutta ei ikinä saa rauhaisaa paikkaa. Olen väsynyt ja vittuuntunut ja haluan vaan olla kotona omien lasten kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Joo. Täytyy myöntää että vitutus alko eilen kun anoppi soitti. Täytyy taas viettää äitienpäivä mieheni siskon luona. :( Niin eihän minun,neljän lapsen äidin, tarvitse mitään kivaa äitienpäivänä saada, istun perse homeessa miehen siskon kovalla keittiönpenkillä (ei alakerrassa muuta istumapaikkaa) imettämässä naama tekohymyssä kun mies heiluu jossain päin taloa. Vituttaa jo nyt kun en halua imettää muiden joukossa, mutta ei ikinä saa rauhaisaa paikkaa. Olen väsynyt ja vittuuntunut ja haluan vaan olla kotona omien lasten kanssa!
No pakotetaanko sut ase ohimolla lähtemään sinne? Kasvata nyt munat ja sano että haluan olla kotona piste.
Tuskin tänä(kään) vuonna mitään.