Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

järkyttävää tajuta että mun paperit eivät olekaan joku päivä minun!

Vierailija
10.05.2017 |

Joku päivä kun kuolen, kaikki jää lapselleni.
Nyt kun ikää tulee, alkaa konkreettisesti tajuamaan tämän.
Joskus ehkä hävitän arkaluontoisimmat paperit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on jo aloittanut hävittämisen. Heitin kaikki ala- ja yläasteen kouluvalokuvat roskiin. Ei oo perillisiä. Seuraavax, kun on aikaa, siirryn lukiokuviin. Kuka niitä tarttee.

Vierailija
2/5 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse edes odottaa kuolemaa, jonain päivänä joku varastaa lompakkosi ja alkaa esiintyä sinun papereillasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä on jo aloittanut hävittämisen. Heitin kaikki ala- ja yläasteen kouluvalokuvat roskiin. Ei oo perillisiä. Seuraavax, kun on aikaa, siirryn lukiokuviin. Kuka niitä tarttee.

Muu jälkipolvi.

Vierailija
4/5 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse edes odottaa kuolemaa, jonain päivänä joku varastaa lompakkosi ja alkaa esiintyä sinun papereillasi.

Ei mulla ole lompakossa papereita.

Tarkoitin asunnossa olevia papereita ym.

Vierailija
5/5 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sukututkija esim. Mulle on ollut oman suvun tutkinnassa kullan arvoisia äitini vanhapiikatädin jäämistön valokuvat (joihin oli tunnollisesti taakse kirjoitettu keitä kuvassa oli) ja kirjeet. Tosin, ikävä kyllä nykypäivänä ei juuri kirjoiteta kirjeitä ja kuvatkin ovat suurimmalta osin pilvipalveluissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi