Onko 14e tunti amk:n ekasta työharjottelupaikasta hyvin vai huonosti?
Kysymys otsikossa. Vuorotyö, joten lisiäkin tulee reippaasti tuon päälle. Työkokemusta vastaavantyyppisistä ennen amkkia n. 10 vuoden ajalta.
Kommentit (14)
On hyvä. Monessa on alle 10€ tai ei ollenkaan palkkaa.
No ihan ok palkka, jos viitsii tehdä vuorotyötä eikä ole pitkä työmatka. Itse tein 14 palkalla puoli vuotta töitä, mutta tarvitsin työkokemusta niin palkka ei ollut tärkein.
Ap jatkaa vielä. Muuta elämää ei ole, joten vuorotyö, jossa pitkät päivät ja vastaavasti pitkät vapaat passaa hyvin. En tiedä minkälaisia harjoittelupaikkoja on muille opiskelutovereilla ollut. Harvempi tuskin saa mitään kummosempaa ekalle vuodelle?
Voi luoja, saatko palkkaa AMK:n työharjoittekusta?? En minä vaan saa mitään vaikka saman alan hommia tehnyt jo vuosia alemmalla tutkinnolla!
Sikahyvä palkka! Mä saan alle 10e tunti ja melko raskasta työtä teen.
Mitäs luulisit? Olen valmistunut amk:sta ja saan samansuuruista palkkaa. Harjoittelut olivat palkattomia.
Kuule todella hyvin.
Suurin osa kaikista harjoitteluista (ja sen tyyppisistä) on 0 euron palkalla/korvauksella.
Monisssa ns. normaalitöissä palkka on 8-10, tai 12 e/h.
Itse sain samaa palkkaa välivuotena ennen yliopistoa. Ihan hyvä opiskelijalle
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulisit? Olen valmistunut amk:sta ja saan samansuuruista palkkaa. Harjoittelut olivat palkattomia.
Pitänee pitää itseään siis todella onnekkaana. Kolleegoina on valmiita insinöörejä tekemäs samoja hommia. Toivottavasti ei tullut liian isoja saappaita...
Työharjoittelupaikasta? Monella alalla työharjoitteluissa ollaan ihan ilmaiseksi.
Olen 60-vuotias ja koko elämäni olen töitä tehnyt enkä vieläkään saa tuollaista tuntipalkkaa.. :(
Meillä ainakin oli palkattomat harjoittelut... Että musta tuo on todella hyvin. Tosin harjoittelut hoidettiin lukuvuoden aikana eikä kesällä.
No se on kyllä aika hyvä