Robinin Hula Hula on plagiaatti
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Enkä kuuntele. Robinin 'hula hula' on maailman typerin kappale. Ajatuskin siitä että joku olisi niin idiootti ettei tuollaista paskaa pystyisi itse kirjoittamaan, vaan plagioinut sen, niin menee mun käsityskyvyn yli. Erityisesti vihaan sitä kohtaa missä lauletaan farkkushortseista. Mitä helvettiä?
Farkkushortsithan ovat biisin paras kohta
Robin laulaa siinä jumalattaresta. Moniko naisartisti laulaa miehen olevan jumala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä kuuntele. Robinin 'hula hula' on maailman typerin kappale. Ajatuskin siitä että joku olisi niin idiootti ettei tuollaista paskaa pystyisi itse kirjoittamaan, vaan plagioinut sen, niin menee mun käsityskyvyn yli. Erityisesti vihaan sitä kohtaa missä lauletaan farkkushortseista. Mitä helvettiä?
Farkkushortsithan ovat biisin paras kohta
Ööh.. Oikea muotohan on farkkushotsEIS. Anteeks vaan!
Vierailija kirjoitti:
Nolo biisi, ei voi muuta sanoa.
nolo kommentti
Esimerkkejä löytyy Suomesta vaikka kuinka paljon...
http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/1727992-kimmo-sainio-paljastaa-neo…
http://www.rumba.fi/uutiset/missa-menee-plagiaatin-raja-esittelyssa-suo…
Voi ollakin, kuka tietää. Muttei ainakaan sleepy sleepersien mogo mogo biisistä xD
No hienosti Hula Hula kuitenkiin porskuttelee ja jengi kuuntelee 1,3milj youtubessa ja spottarissa 3milj eli kohta platinaraja rikki.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Robin laulaa siinä jumalattaresta. Moniko naisartisti laulaa miehen olevan jumala?
Jos mun mies sanois mua jumalattareks nii ois kyl tosi imartelevaa/sexyä :)
Varmaan ennemmin plagioitu Daddy Yankeen Hula Hoop-biisistä... lattaribiitit ja hulavanteista lauletaan, siinä on jo pari yhtymäkohtaa vaikka Robinin versio on vähän popimpi ja kiltimpi