Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sairaus arkkipiispalla on? Vaikuttaako työntekoon? Joutuuko pian sairaseläkkeelle?

Vierailija
10.05.2017 |

"Arkkipiispa matkustaa tavallisesti economy-luokassa, mutta pidemmillä, yön yli lennoilla terveyssyistä business-luokassa."

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005204316.html

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritulppariski kasvaa iän myötä ja riski on suurempi ahtaassa turistiluokassa matkustaessa.

Suon arkkipiispalle mielelläni pitkät lentomatkat busineksessa. Oletettavasti hänen pitää olla lennon päätteeksi vielä työkunnossa, eikä hän ollut lonalle menossa.

Voi tätä kateuden määrää...

Itselläni on leikattu suonikohjut kertaalleen ja laseroitu toisella kerralla. Jalat väsyvät uskomattoman helposti, en esim. pysty istumaan polvillani ollenkaan. Yli 5-6 h lennot alkavat olla tuskaa, ellen saa jalkojani ylös. Siksi lennän kaikki sen ajan ylittävät busineksessa.

P.s. Seison siellä busineksen tsekkausjonossa myös vaikka lentäisin economyssa, kiitos kultakortin.

Vierailija
2/6 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että Evlut kirkkoa edustetaan näin ahkerasti ulkomailla.

Tällainen Namibian kokous on meille seurakuntalaisille hyvin tärkeä etappi.

Ajatelkaa jos valinta haukan matkustelun tai irtisanomisen välillä olisi teidän tehtävä. Kyllä on ikävää olla töissä, jos ei pääse kunnolla kaukomatkoja tekemään.

Jäähän siinä päivärahatkin ikävästi saamatta.

Kirkon johdon ja Evlut uskon välinen yhteys on katkennut jo vuosia sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran Etelä-Afrikkaan matkustaneena suon kyllä arkkipiispalle tai kenelle tahansa työmatkalaiselle lentopaikan, jossa voi levätä. Olen itse ollut joka matkan jälkeen ainakin päivän kaksi väsynyt, en kyllä olisi kokouskunnossa. Siksi olenkin sinne matkustanut aina 3 viikoksi kerrallaan.

Vierailija
4/6 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namibiassa järjestetään nyt Maailman luterilaisten kirkkojen yleiskokous. Kyllä mun mielestä Suomenkin tulee sinne osallistua. Outoa olisi, jos kirkko ei arvostaisi muita luterilaisia kirkkoja ja niiden toimintaa. p.s. olen itse pakana.

Vierailija
5/6 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällaisella Luterilisen kirkon kesäleirillä saavutetaan?

Kun kansainvälinen yritys on säästökuurilla ja siitä kerrotaan julkisesti sekä sillä perustellaan irtisanomisia, niin silloin kaikki turha matkustaminen loppuu.

Kirkon laajamittainen turha matkustelu on moraalisesti todella arveluttavaa ja syntistä touhua.

Vierailija
6/6 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä luterilaisten kirkkojen ylesikokous pidetään joka kuudes vuosi, joten ei kai se kesäleiri ole.

Kuinak paljon Suomelle maksaa joka vuosi pidettävät lätKän MM-kisat? Samt joukkueet vuodesta toiseen. Koko lätkäharrastuksen tukeminen verovaroin pitää lopettaa. Vaarallinen laji, jossa telotaan toisia ja joka maksaa maltaita.