Naurettava tämä suomalaisten kateus jos joku lentää jonottamatta business-luokassa ja itse joutuu seisomaan ja katselemaan sitä siinä vieressä turistiluokan jonossa!
Näköjään kansanedustajat ovat tässä asiassa todellisia kansan tuntojen edustajia. En laita linkkiä.
Kommentit (8)
En kadehdi/paheksu ketään, joka matkustaa omilla rahoillaan bisnesluokassa.
Vierailija kirjoitti:
En kadehdi/paheksu ketään, joka matkustaa omilla rahoillaan bisnesluokassa.
Eihän siellä kukaan matkusta aidosti omalla rahallaan!
"Matkustaisiko Jeesus busineksessä vai antaisiko rahat nälkään kuoleville namibialaisille lapsille?"
https://twitter.com/ajatustenvirtaa/status/861641158954496000
Ei mua ainakaan haittaa pätkääkään. Mä saan lippuni halvemmalla, kun joku maksaa enemmän.
Sitä paitsi seisoskelu tekee hyvää ennen kuin pitää taas istua paikoillaan.
Piispojen rahankäyttö taitaa vähän lipsua kun ostellaan alkoholeja kirkon piikkiin ja lennetään bisnesluokassa. Varsinkaan noita alkoholiostoksia ei tarvi olla yhtään.
Räpsivätkö nämä älykkäät kansanedustajat kuvia muistakin businessluokassa matkustavista? Ottavatko myös selvää kuka matkan maksaa? Kansanedustajat matkustavat turistiluokassaankin ILMAISEKSI.
Vierailija kirjoitti:
Räpsivätkö nämä älykkäät kansanedustajat kuvia muistakin businessluokassa matkustavista? Ottavatko myös selvää kuka matkan maksaa? Kansanedustajat matkustavat turistiluokassaankin ILMAISEKSI.
Ööö, siis pitäisikö työmatkat maksaa itse vai ???
Kuva oli kyllä osuva, arkkipiispa ykkös(/business)luokan tiskillä.
Jos Mikko Kärnän faceen on uskominen, koko piispan seurue lensi ykkösessä Namibiaan.
Joka itsensä ylentää, se alennetaan.