Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkan hinnat.... Mitä vi.....? Kuka vetää välistä?!! Melkein 2000 euron hintaero samalla matkalla!!!

Vierailija
10.05.2017 |

Olen tässä katsellut erästä risteilyä. Ulkomaalainen risteilysivusto näyttää tämän reissun hinnaksi sisähytissä 859 dollaria. Ajattelin kuitenkin kysyä vielä hintaa suomalaisesta matkatoimistosta, mieluiten ostan liput suomalaista kautta. Mutta he sanoivat hinnan samalle matkalle: yli 2800 euroa!!!! MITÄ?! Ja hytti on kuitenkin sama. Miten tuollainen melkein 2000 euron ero voi olla mahdollinen? Saattaa olla että tilaan reissun sen jenkkisivuston kautta..... Mutta tuollainen hintaero ei mene silti jakeluun?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa ap linkkiä tai edes matkatoimiston ja risteilyn tiedot niin katsotaan. Mulla olis aikaa..

T: risteilevä sairaslomalainen

En suosittele. Hinta nousee kun sivusto lähettää hälytyksen siitä että se kiinnostaa. Minulle on käynyt monasti noin, vaikka olen vain itse väijynyt jotakin matkaa ja sen hinnan kehitystä. Puhumattakaan jos koko av alkaa pollata tuota matkaa.

AP:n kysymykseen, että hei this is what is called reilu peli here in finland. Eli meillä kaikissa hinnoissa on Suomi-lisää, tässä sitä on vähän reilummin kun matkatoimisto uskoo että kukaan ei osaa selvittää kilpailevia hintoja.

BS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän