"miksi teet niin/näin/noin eihän miehet siitä tykkää + eikö häiritse kun vanhat miehet flirttailee nuorille" jne MITÄ IHMETTÄ?
Siis millä 15-vuotiaan mielenlaadulla varustettuja ihmisiä täällä päivittäin kirjottelee. Ei aikuisen täyspäisen ihmisen ulkonäkö/vaate/hiusvalinnat pyöri sen ympärillä, mitä joku satunnainen mies niistä ajattelee. En myöskään ole varma, miksi minun pitäisi erityisemmin huomioida vanhempien miesten flirtti nuorempia kohtaan? Alkaa myötäahdistamaan nämä ihmiset, jotka ainakin näköjään ITSE kamppailevat näin triviaalien asioiden parissa ihan jatkuvasti. Huh huh.
Kommentit (3)
en pidätä minäkään tämän päiväisen perusteella
Pitää varmaan mennä tökkimään terassille isoja miesmassuja ja sanoa siinä samalla, että eihän naiset tällaisesta tykkää. Siinä saa yhdistettyä kätevästi toisen miesten älyttömän oletuksen, eli sen että naiset ovat julkisessa tilassa heidän huomionsa käytettävissä heti kun he niin ajattelevat.
Ja tatuoinnit. Ensimmäinen kommentti "ei miehet tommosista tykkää" VOI EI KU MÄ JUST SIKS SEN HANKIN :OOO
Ihan kun ei olisi maailman helpoin miellyttää miestä; pitkä tukka, tissit tiskiin, huulet törölleen. Ei ole mitään ydinfysiikkaa. Miehet voi sitten miettiä, että miksi IHMEESSÄ ne naiset ei "tajua" näyttää siltä kun he haluavat. En pidätä hengitystä sen suhteen, että ymmärtäisivät vastausta :D