Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiristävä peräpukama vaivaa - ilmestyy aina kuukautisten aikoihin

Vierailija
10.05.2017 |

En ymmärrä miten ja miksi olen saanut tämän pukaman vaivoikseni! :(
Ongelma ei tunnu poistuvan enää koskaan vaikka kuinka voitelen ja huolehdin hygieniasta. Onneksi verta ei vuoda vaikka on niissä muissakin vaivoissa kestämistä...

Peräaukon ihoa kiristää, mikään asento ei ole hyvä, liikkuessa jomottaa, istuessa jomottaa. Aina ennen kuukautisia pukama tuntuu pahenevan entisestään. Ulkopuolella näkyy vaaleanpunainen lärpäke, mutta uskoisin että sisäiset pukamat aiheuttavat vielä enemmän kipua kuin tämä yksi ulkopuolelle eksynyt.

Kertokaa te jotakin varmoja tapoja helpottaa oloa! Ilmeisesti leikkauksia ei ihan hevillä toteuteta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaus?

Vierailija
2/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia leikata, ainakaan Suomen julkisessa terveydenhoitojärjestelmässä. Erityisesti jos verta ei tule.

Suosittelen ostamaan ulkomailta jotakin oikeasti tehokkaita pukamavoiteita ja -lääkkeitä. Suomessa peräpukamien käsikauppalääkkeet on jostakin kumman syystä täysin alkeellisella tasolla, jenkeistä tai ihan UK:stakin saa aidosti tehokkaita ja varmasti toimivia voiteita jostka puuduttavat ja supistavat pukamia nopeasti.

Kannattaa myös katsoa YouTubesta vinkkivideoita pukamien hoitoon, voi saada apua niitäkin neuvoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heppihoitoa?!

Vierailija
4/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua vaikka endometrioosista. Käy gynellä.

Vierailija
5/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristääkö se rahaa sulta?

Vierailija
6/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pahenee pukamat kuukautisten aikana tai heti miten niiden jälkeen. Olen järkeillyt johtuvan ruokavalion muutoksesta (tuolloin tulee syötyä enemmän herkkuja, myönnetään) ja kuukautissiteiden aiheuttamasta pukaman hankauksesta. Luonnollisesti olen miettinyt myös endometrioosin mahdollisia vaikutuksia.

Voiteita vaan reilusti, ehkä peräpuikkojakin, ja paljon vettä ja liikuntaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän