Miehen kummallinen suhde ex-puolisoonsa
Ovat hyvää pataa mikä mielestäni on tarpeellista koska heillä on yhteinen lapsi. Heidän erostaan on n.6kk aikaa ja minä olen tapaillut miestä 4kk. Ymmärrän täysin hyvät välit lapsen edun vuoksi mutta heidän välisensä suhde kummastuttaa minua. Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa kun olen jäänyt kuin nalli kalliolle kun ex on tarvinnut jotain, kerran mies jopa vastasi puhelimeen kesken seksin kun ex soitti ja mies lähtikin sitten viemään eksää jonnekkin. Aika usein mies myös jää eksän luokse yöksi, kuulema kätevää lapsen takia. Nyt sunnuntaina haluaa muistaa lapsensa äitiä, sekin on ihan okei mutta on ostanut 250€ käsilaukun lahjaksi ja menee sinne jo lauantaina yöksi.
Onko tämä ihan okei, olenko ihan vainoharhainen?
Kommentit (33)
Suhde ei ole ohi vielä ohi. Opit kantapään kautta miksi ei kannata alkaa seurustelemaan vasta eronneen kanssa.
Jos erosta on puoli vuotta, niin miehen suhde eksään tulee vielä pitkään olemaan prosessissa.
Olet laastarisuhde. Ei tulevaisuutta. Todennäköisesti myös exä haluaa käyttää valtaansa ja pistää sinut kärsimään. Ei tuollainen ole normaalia vaan heillä suhde jatkuu, voivat jopa palata yhteen.
Eihän mies ole ehtinyt käsitellä eroa millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Olet laastarisuhde. Ei tulevaisuutta. Todennäköisesti myös exä haluaa käyttää valtaansa ja pistää sinut kärsimään. Ei tuollainen ole normaalia vaan heillä suhde jatkuu, voivat jopa palata yhteen.
En usko että ex haluaa "käyttää valtaansa ja laittaa minut kärsimään" hän on ihana ihminen, todella mukava. Miehen käytös on se joka minua ärsyttää. -ap
Viedään varmaan kahta eukkoa, tietääkö miehen eksä, ettätällä uusi? Suhde poikki.
Sinähän olet löytänyt oikeasti hyvän miehen, tosin nynneröisen ja tyhmän. Hän on täysin exänsä pillin mukaan tanssiva tyyppi, joka ei tuosta piirteestään pääse ilmeisesti ikinä. Mitä todennäköisemmin saattaa myös lapsukainen oppia äitinsä opettamana samat tavat, joten olet miehelle aina se toinen. Tai et edes toinen, vaan kolmas, et ehkä sitäkään, sillä varmaan miehen vanhemmat, sisarukset ja kaveritkin menevät edellesi mennen tullen. Minkä takia he ovat eronneet? Kumpi eropäätöksen teki?
Sinuna poistuisin takavasemmalle. Ei mies sinua tarvitse oikeasti. Hänellä on oma elämä, joka pitää häntä kiireisenä, sinä et siihen kuulu muuten kuin pesin lämmittäjänä ja ehkä ihan ok seuralaisena. Paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että ex haluaa "käyttää valtaansa ja laittaa minut kärsimään" hän on ihana ihminen, todella mukava. Miehen käytös on se joka minua ärsyttää. -ap
Oletko tyhmä?
Meillä oli samantapaista alussa. Ei ollut mulle ok. Miehen ex oli kyllä hankala ja kiristi lapsilla yms., mutta sitten oli miehen huono omatunto, joka sai tekemään asioita (kun ei ollut lasten luona koko ajan). Mua loukkasi myös tosi paljon exän luona yöpyminen. Aika teki tehtävänsä ja mies tuli järkiinsä. Mikään laastari en tosin ollut. Ollaan yhdessä vielä vuosienkin jälkeen, eikä mies sanonjensa mukaan koskaan rakastanut exäänsä samoin (mies oli se, koka tahtoi erota).
Varmasti ihana mies, mutta vielä kiinni exässään. Ihan sun oman pään ja omanarvontunnon takia neuvoisin, että sanot sille miehelle, että huomaa ettei hän ihan vielä ole päässyt eroon entisestä, joten siihen asti kun tämä prosessi on käynnissä, vapautat hänet keskittymään siihen. Tietenkin niin, että itse et tee mitään lupausta mistään vaan sanot,e ttä oma elämä on ja jos se jotain muuta tuo eteen, niin oot täysin vapaa tekemään niin...
Mulla on hyvät välit lasteni isään ja oikeasti arvostamme toisiamme ja autamme tarvittaessa. Mutta rajansa tässäkin ja koskaan ei ex mene nyxän edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyhmä?
Se että sä olet muille pahaa tahtova psykopaatti ei tee kaikista samanlaisia. Ohis.
Jos eksä ottaisi takaiskn, mies sinkoaisi sinne viivana.
Ero oli eksänsä päätös, ei ollut mitään draamaa ja eksä on aina todella ystävällinen minulle. Ei ole koskaan kiristänyt miestä lapsella tai ollut muutenkaan kurja. Miksi te nyt häntä panettelette kun hän ei ole mitään väärää tehnyt. Uskon ihan vilpittömästi hänen olevan kiva ihminen.
Olen joskus (joo väärin, tiedän) lukenut heidän välisiään viestejä ja pari siellä käymiskertaa "kun eksä pyysi" onkin mennyt niin päin että mies kusui josko voisivat nähdä. Toisella kerralla lapsi ei ollut edes kotona.
Olenko siis vainoharhainen kun ajattelen miehen yrittävän saada eksäänsä takaisin?
Nyt viedään naista kuin pässiä narussa. Jätä se.
Edellinen samanlainen kommenttini poistettiin, joten laitan nyt uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ero oli eksänsä päätös, ei ollut mitään draamaa ja eksä on aina todella ystävällinen minulle. Ei ole koskaan kiristänyt miestä lapsella tai ollut muutenkaan kurja. Miksi te nyt häntä panettelette kun hän ei ole mitään väärää tehnyt. Uskon ihan vilpittömästi hänen olevan kiva ihminen.
Olen joskus (joo väärin, tiedän) lukenut heidän välisiään viestejä ja pari siellä käymiskertaa "kun eksä pyysi" onkin mennyt niin päin että mies kusui josko voisivat nähdä. Toisella kerralla lapsi ei ollut edes kotona.
Olenko siis vainoharhainen kun ajattelen miehen yrittävän saada eksäänsä takaisin?
Tämän perusteella mies todella yrittää päästä takaisin. Varsinkin, jos hän ei olisi edes erota halunnut.
Sisko. Sä tulet satuttamaan itsesi vielä. Ja pahasti. Tottakai se exä esittää sulle ihanaa ja täydellistä ihmistä, mutta oikeasti nauttii tilanteesta ja sitä ei vattuakaan kiinnosta vaikka satuttaa sua. Eikä se lopeta, ennen kuin sun mies älyää lopettaa.
Usko mua. Sä tuut vielä satuttamaan itsesi jos jäät tuohon, tai jos et pakota miestäsi lopettamaan.
Mä satutin itseni. Miehellä oli vielä tunteita exäänsä kohtaan.
Lapset on ykkösasia, mutta ei niiden kotona nyt yöpyä tarvitse. Sopeutuvat eroon ja kahteen kotiin ihan varmasti. Onko ap koskaan kuullut litran mitasta? Se on se kapistus, mitä viedään ja vauhdilla.
Jos haluat olla tukikeppi ja kyynärsauva, niin olet, mutta varaudu siihen, että sua kohta pyydetään kaasoksi tai kummiksi.
Tosi outoa.....