Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvä perus älyluuri alta 200e?

Vierailija
09.05.2017 |

Vanha vetelee viimeisiään, ja hakusessa olisi edullinen mutta esimerkiksi kameraominaisuuksiltaan hyvä perusluuri. Käyttöä siis melko vähän ja ihan perusjuttuihin, ettei mitään tonnin luureja tarvitse.

Vinkkejä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsumg J5

On itselläni ja ihan riittävä minulle.

Vierailija
2/7 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huaweitä saa parin sadan molemmin puolin. Mulla on Honor 7 lite ja oon ollu oikein tyytyväinen. Peruspuhelin, riittää mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samsumg J5

On itselläni ja ihan riittävä minulle.

Itseasiassa tuo onkin mulla tuolla harkinta-listalla. Onko akun kesto minkälainen, entäs kameran kuvanlaatu? Mulla ei oo yhtäkään Samsungia ollut vielä.

Vierailija
4/7 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Samsungia. Ihan järkyttävä käyttöliittymä. Ääni Honorille, selkeä ja looginen.

Vierailija
5/7 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung A 3. Metallikuori ja hyvä kamera. Päivitykset toimii.

Vierailija
6/7 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huaweitä saa parin sadan molemmin puolin. Mulla on Honor 7 lite ja oon ollu oikein tyytyväinen. Peruspuhelin, riittää mulle.

Sama löytyy,ihan hyvä halpis puhelin,kunhan ei pidä juuri mitään samassa taskussa luurin kanssa,naarmuuntuu helposti

Vierailija
7/7 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseisestä merkistä ei oo mitään kokemusta, mutta ominaisuudet vaikuttais aika hyvältä muutamassa mallissa mitä oon katsellut. Samaa kyselisinkin kun ylemmässä, tuosta kuvanlaadusta ja akunkestosta?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi