Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokravakuudesta

Vierailija
09.05.2017 |

Onko kokemuksia tällaisesta palvelusta kuin takaamo http://takaamo.fi/? Itsellä siis sellainen tilanne, että on pakko muuttaa, muttei ole mitään mistä repiä vuokravakuusrahoja :/

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtis tuohon mukaan. Eikös sossu (nyt Kela) auta vuokravakuudessa jos ei ole itsellä varaa?

Vierailija
2/12 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä lähtis tuohon mukaan. Eikös sossu (nyt Kela) auta vuokravakuudessa jos ei ole itsellä varaa?

Monelle vuokranantajalle ei itse asiassa kelpaa sossun maksusitoumus vuokravakuudesta. Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Kelalta. http://www.kela.fi/toimeentulotuki-vuokravakuudet

Noihin ihmefirmoihin ei kannata luottaa.

Takaamo: Takauspalvelu 16-27  euroa kuukaudessa / 800-1200 e takuusummalle. 2500 e takuu 50 e/kk.

Kysy Kelasta!  On takuulla halvempi. Voi tehdä netissä.

Vierailija
4/12 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein sopimuksen takaamon kanssa, kun tiesin, että asun asunnossa vain pari kuukautta. Jos olisin pidempään asunut, en olisi tehnyt, koska niitä rahojahan ei sitten poismuuttaessa saa takaisin. Mutta toki jos muuta vaihtoehtoa ei ole, niin kai se kannattaa.

Vierailija
5/12 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle vuokranantajalle ei itse asiassa kelpaa sossun maksusitoumus vuokravakuudesta. Ohis

Siinä tapauksessa sossu maksaa vuokratakuun.

Vierailija
6/12 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Kun sossu maksaa luottotiedottoman vakuudet ja vuokran, vuokralaisella on aika vähän menetettävää. Haluan vuokralaisen, jolle todella käy ikävästi, jos tuhoaa asuntoni tai jättää vuokransa maksamatta.

Vierailija
7/12 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/12 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää, tuoreita kokemuksia tästä takaamosta?

Vierailija
9/12 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela maksaa vain jos reilusti alle 600 vuokra riippuen paikkakunnasta.Eli sellaisiin asuntoihin,joita ei juuri ole.

Vierailija
10/12 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ei maksa vuokravakuutta kuin silloin jos vuokra on heidän rajan alla, mikä on ihan älyttömän alhainen ja pitää olla tukien saaja. Eli esim. työssäkäyvä ei Kelasta saa mitään. Eikä toimarin asiakaskaan aina koska noin halpoja asuntoja ei ihan joka oksalla kasva. On todella vaikeaa siis saada vuokravakuutta. Ei sossukaan aina sitä maksa, jos ei ole syytä.

Ei nämä ole mitään raha-automaatteja, niinkuin moni luulee. 

Vierailija
11/12 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Muutin helmikuussa pois asunnosta johon minulle oli takaamon takaus ja he vieläkin (toukokuu) lähettävät takauslaskuja asunnosta jossa en asu. Olen irtisanonut takauksen ja vuokranantaja on kaksi kertaa ilmoittanut takaamoon asiata, mutta laskuja tulee. Pitääkö loppuelämä maksaa sinne takausta jos ei halua luottotietoja menettää? Näköjään. Kiva näin köyhänä opiskelijana. Älkää lähtekö tuohon PASKAAN.

Vierailija
12/12 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vuokranantajalle Kela maksoi vuokravakuuden rahana kun kysyin.