Eka kerta
Tuli tässä oma eka kerta mieleen, kun huomasin, että mies jonka kanssa harrastin ekaa kertaa seksiä oli poistanut minut fb-kavereistaan. No big deal, mutta alkoi vaan muistelee sitä ja miten se tapahtui jne.
Miten teidän ekat kerrat menivät?
Kommentit (26)
Selvin päin oltiin molemmat, parikymppisiä opiskelijoita. Sellaista tuhertamistahan se oli. Mulla oli kyllä tainnut vähän tanakampi tamponi jo viedä neitsyyden, ainakaan en tuntenut kipua. Tilanne tuli tavallaan sen verran yllättäen eteen, ettei ehkäisyä ollut ja se tietysti vähän pelotti, jos kaveri laskee lastin sisälle. No ehti vetää ulos ennen ruiskahdusta. Seuraava kerta - eri ihmisen kanssa - olikin jo jotain ihan muuta!
mun eka kerta oli kun kävin päiväkodin pihalla
Mun eka kerta oli vuonna kivi ja miekka Norjassa, missä olin kesätöissä.
Iskin aivan tarkoituksella miehen, jonka lempinimi oli "korkkaaja" ja niin pääsin neitsyydestä eroon.
Ei tuntunut yhtään miltään. Jälkeenpäin purin huulta, etten olisi ruvennut nauramaan. Huvitti kovasti kun tajusin, että ylimainostettu juttu, hahah !
Olisi voinut mennä huonomminkin, siinä hetkessä se oli oikeasti ihanaa. Mutta näin jälkikäteen mietittynä olisi pitänyt kokea se jonkun toisen kanssa.
Poikakaverin huoneessa, syötiin poppareita ja katottiin ice age-leffaa. Niin teiniä.
Olin 27, seurustellut elämäni ensimmäisen poikaystäväni kanssa 2 kk, mutta olimme sitä ennen parhaita ystäviä 2 vuotta. Myös hänelle (hän oli 25) oli ensimmäinen kerta. Oli hellä, suloinen ja ihana tapahtuma kotonani. Hän varoi kovasti, vaikka sanoin, ettei satu. Kirpaisi vähän. 30 miinuutin kuluttua uusinta ja sain jo orgasmin. Aivan täydellinen mies.
Nyt olemme naimisissa, en tuollaista miestä karkuun päästäisi.
T. Nainen 32 v.