Eka kerta
Tuli tässä oma eka kerta mieleen, kun huomasin, että mies jonka kanssa harrastin ekaa kertaa seksiä oli poistanut minut fb-kavereistaan. No big deal, mutta alkoi vaan muistelee sitä ja miten se tapahtui jne.
Miten teidän ekat kerrat menivät?
Kommentit (26)
Opiskelijakämpässä vaihtarin kanssa, jonka kanssa syntyi lapsi siitä vajaa 10 vuotta eteenpäin.
Sattui, paikat oli kipeänä monta viikkoa varmaan.
Hän on myös ollut välillä facessa ja välillä ei, välillä Suomessa ja välillä ei, ollut minulle väliin hyvin vihainen ja pistellyt välejä poikki ja sitten taas halunnut tulla takaisin. No, kaikki ongelmat eivät ole vielä poistuneet. Jos yhteinen lapsi on, ongelmat selvitetään.
Tiesikö mies olevansa sinulle ensimmäinen? Olitko sinä myös hänelle?
Me oltiin. Enää ei tosin olla. Mä olen ollut toisen kanssa. Siihen en enää takas menee, sori.
Mukavassa hiprakassa oltiin. Ekat treffit ja juttu meni vähän sillä tapaa että halusin vaan päästä siitä mokomasta neitsyydestä jo eroon. Olin 21-vuotias. No, tavoite täyttyi, vaikka olihan se vähän säheltämistä ja mies paljastuikin aika pian sen jälkeen ihan totaaliseksi ääliöksi. :D Ei kaduttanut (eikä kaduta) yhtään silti, hiton hauskaahan meillä oli.
Eka poikakaveri 16-vuotiaana, poika 2v vanhempi, hänenkin eka kertansa. Olin päällä ja hän laukesi muutaman työnnön jälkeen, mikä on sinänsä ihan normaalia. Pojan nolostus purkautui väkevänä pätemisryöppynä, mikä jäi mieleen: "Oppitunti numero yksi! Älä ikinä tee noin syviä työntöjä kolmea kertaa peräjälkeen!"
Eikö naiset tiedä että ensimmäinen nalli lähtee yleensä aina nopeasti? Miksei sitä voi hoitaa käsin tai suun ennen varsinaista penetraatiota?
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset tiedä että ensimmäinen nalli lähtee yleensä aina nopeasti? Miksei sitä voi hoitaa käsin tai suun ennen varsinaista penetraatiota?
Totta kai tietää. Kaikkihan sen tietää. Mitä vikaa penetraatiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään vikaa mutta miksi valittaa nopeasta laukeamisesta kun siihen kerran on helppo ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään vikaa mutta miksi valittaa nopeasta laukeamisesta kun siihen kerran on helppo ratkaisu.
Eihän täällä valitettukaan. :) Muisto on jäänyt huvittavana mieleen vain poikakaverin parahtaman "oppitunnin" vuoksi.
Eka kerta taisi olla minulla joskus kymmenen vuotta sitten.
Ei ollut mikään järisyttävä juttu ainakaan mulle.
Mies oli minua huomattavasti vanhempi ja kokeneempi.
Kipuja ei hirveästi tullut, eikä ollut.
Enempi sitä jännitti.
Myöhemmin tosin mietin, miksi tuosta neitsyyden menettämisestä ja eka kerrasta on tehty niin suuri asia.
Ja miksi siitä pitää päästä eroon mahdollisimman nopeasti?
En suosittelisi harrastamaan s**siä vain sen takia, että pääsee eroon neitsyydestä, tai kiireestä hankkia se "eka kerta".
Minusta s*ksiä pitäisi aina harrastaa vain sen takia, että todella pitää toisesta, haluaa nauttia ja antaa toiselle nautintoa.
En tiedä pidinkö varsinaisesti siitä eka kertakokemuksesta.
Ainakaan en voi väittää nauttineeni siitä juuri lainkaan.
Sen ja s*ksistä nauttimisen opettelin sitten vasta paljon myöhemmin.
Ainiiin! Alottaja oon. Itselläni seuraavanlainen (tuun varmaan saamaan monia alapeukkuja tän johdosta, mutta ei kiinnosta). Mun elämä, ei sun.
Tapahtui, kun olin 17-vuotias. Mies tuli juttelemaan netissä ja juteltiin, puhuttiin puhelimessa jne noin kuukausi. Kunnes sitten nähtiin, menin hänen asunnolleen ja siellä sitten jäin yöksi ja harrastimme seksiä. Itse akti tapahtui niin, että kun hän työntyi sisälleni, sanoin au au ja kerroin olevani neitsyt :D Noh ei siinä mitään, hän sanoi ettei mikset kertonut aikaisemmin ja muuttui hellemmäksi jne.
Nähtiin tämän jälkeen myös pari kertaa lisää, mutta mitään vakavampaa ei kehittynyt.
Välillä mietin, et millaista olisi, jos olisin ekan kerran tehnyt sellaisen kanssa, jonka kanssa olin ihan oikeasti oikeasti vakavassa suhteessa. Mutta toisaalta en kadu tuota yhtään. Sen johdosta olen tässä ja tämmöinen, ja saanut kokea monia erilaisia asioita. Ja hänen kanssaan oli mukavaa, vaikka ei oltukaan enää näkemisten jälkeen sen suuremmin yhteydessä.
Miksei voi kirjoittaa sanaa "seksi"???
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta taisi olla minulla joskus kymmenen vuotta sitten.
Ei ollut mikään järisyttävä juttu ainakaan mulle.
Mies oli minua huomattavasti vanhempi ja kokeneempi.
Kipuja ei hirveästi tullut, eikä ollut.
Enempi sitä jännitti.
Myöhemmin tosin mietin, miksi tuosta neitsyyden menettämisestä ja eka kerrasta on tehty niin suuri asia.
Ja miksi siitä pitää päästä eroon mahdollisimman nopeasti?
En suosittelisi harrastamaan s**siä vain sen takia, että pääsee eroon neitsyydestä, tai kiireestä hankkia se "eka kerta".
Minusta s*ksiä pitäisi aina harrastaa vain sen takia, että todella pitää toisesta, haluaa nauttia ja antaa toiselle nautintoa.
En tiedä pidinkö varsinaisesti siitä eka kertakokemuksesta.
Ainakaan en voi väittää nauttineeni siitä juuri lainkaan.
Sen ja s*ksistä nauttimisen opettelin sitten vasta paljon myöhemmin.
Ikäsi tuolloin? Entä panijasi ikä?
Eka kerta 19-v, luokkakokouksen jälkeen, luokkakaverin kanssa hänen kämpillään. Molemmat hiprakassa, en kyllä tiedä, olinko eka hänelle. Eipä oltu sen jälkeen tekemisissä, kuulin vuosien päästä, että oli tehnyt itsemurhan. Kevyet mullat vaan..
Käytittekö kondomia ekalla kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi kirjoittaa sanaa "seksi"???
Ketju siirretään muuten seksipuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta 19-v, luokkakokouksen jälkeen, luokkakaverin kanssa hänen kämpillään. Molemmat hiprakassa, en kyllä tiedä, olinko eka hänelle. Eipä oltu sen jälkeen tekemisissä, kuulin vuosien päästä, että oli tehnyt itsemurhan. Kevyet mullat vaan..
Sai noin kovat traumat...?
Vierailija kirjoitti:
Käytittekö kondomia ekalla kerralla?
En käyttänyt! Jälkikäteen sitten varmistelin, että eihän ole tauteja :D Superfiksua toimintaa i know! Tai taisin kysäistä myös siinä ennen hommiin alkamistakin ja sit vielä varmistus jälkikäteen.
Testeissäkin kävin sitten muutama kuukausi tapahtuman jälkeen, oli ehtinyt muita seksikumppaneitakin siinä olla jo, mutta ihan puhtaat olivat. Näitten jätkien sanaan siis pysty luottamaan, mutta suosittelen sitä kortsun käyttöä kyllä ihan joka iikalle.
Niin siis kuten ketjustakin voimme havaita, ei neitsyys ole suomalaiselle naiselle kuin taakka josta täytyy päästä eroon mahd.nop., mielellään kännissä ja jonkun satunnaisen kumppanin kanssa.
Siinähän se, ympäripäissään sählättiin. Sillon hävetti paljonkin, nyt lähinnä naurattaa :D