Montako mutruhuulikuvaa tai belfietä olet laittanut nettiin?
Kommentit (21)
Nolla. Ei kuulu tapoihini levitellä muitakaan yksityisasioitani netissä.
Olen niin onnellinen, että ehdin vähän aikuistua ennen kamerapuhelimien ja sosiaalisen median tuloa, persekuvista ollut nuoruudessani puhettakaan... Skannatut filmikamerakuvat irc-galleriassa olivat melko kesyjä ja nykypäivänä ei tulisi mieleenkään ottaa itsestään töröhuulisia pyllykuvia. :D
Kaikki belfiet mitä olen ottanut viettelevissä vaatteissa, olen ottanut itseäni varten.
Yhden mutrun. Mun 3v lapsi meikkasi mut ja lopputulos oli just niin karmaiseva, että oli pakko vähän heittää duckfacea kehiin.
ärm..................................................................................................................................................................................................................................
söpöA kirjoitti: nii onki varmaan paljo enenmmän !wpww1488!^!!100%!niise!01!y.m.$!hacker.and-!
en yhtäkään;2i57until.åimeydenvoima.t.((b)å++?!
~joyjo<?<nii.s!en.asukkaan?!NE!t!030jan"'100%
metallica CD-90? nii! mä! en! }!{ !ibanOS€ nordea )) !g+
?
?
uni,XkmfdmOON_+!=)=)=)!=)=)!=)!
?
Mutruhuulikuvia en yhtään. Belfieitä muistaakseni kaksi, läpällä.
Entä sinä ap? Sinulle tämä tuntuu olevan tärkeä ja henkilökohtainen aihe :)
!
!
!nii !oon=)! rasisti YM!s ug!
!
Vierailija kirjoitti:!
Yhden mutrun. Mun X3v lapsi meikkasi mut??? ja lopputulosSA oli just niin karmaiseva, ???että oli pakko vähän heittää duckfacea kehiin.???,,,
~ nii.e!t.mun!€ GaviÅlberryuiil???,,, ,,, ??? ,,, ??? ,,, ,,, ,,, ???
c teosto rJA ION PYSYÄ!
Vierailija kirjoitti:!evilone!
"""Nåoållja. JBa yhtä TÄTÄ monta sellaista olen [t] ottanut ut ut KLUD KLUD KLUD...,,,...,,,,,,???????????????
!
Joskus parikymppisenä jokusia. Eli noin 10v. sitten.
söpöA kirjoitti:???
en yhtäkäänPAITIBBCS,,,???
!lukee.mun.logic!ug=)!se.bbc!pysyvästi!nii.ja.neitsyenä!
,,,???,,,nii.=???,,,
Vierailija kirjoitti:!=(!
,,,?????????Nollat.,,,kBB Ei kuu???lu t???a???po???ihini le???vitellä??? m???ui???takaan y???k???sityis,,,,,,asioit,,,ani??? netissä??????.,,,,,,???
!
!
!
En yhden yhtä, enkä myöskään filtteröi naamakuviani, jota tekee aika moni. Mikään ei minusta ole naurettavampaa, kuin se, että ihmistä ei luonnossa edes tunnista jos vertaa somen pärstäkuviin. Varsinkin nuoret naiset harrastavat niitä filttereitä, joissa kasvojen muoto muistuttaa avaruusolioita, pieni leuka, isot silmät, leveä otsa. Mutta on kyllä ehkä vielä nolompaa, kun +50 v käyttää filttereitä.
Joka päivä laitan instaan kuvan mun turbohuulista ja mua ahdistaa somen paineet niin, että joudun aloittamaan terapian.
Somessa? Siis lasketaanko se, kun laitan poikaystävälle snapchatissa persekuvia?
Vierailija kirjoitti:
Nolla. Ja yhtä monta sellaista olen ottanut.
On tekaistu nimi ja valokuvia joistain eri henkilöistä jossain... pääsen katselemaan joidenkin sivuja heidän tietämättään. Omia kuvia tai nimeäni en mihinkään nähtäville laita.
Nolla. Ja yhtä monta sellaista olen ottanut.