Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa työpaikkoja joissa ei tarvitse tehdä töitä akkalaumassa??

Vierailija
08.05.2017 |

En jaksa enää juoruilevaa, inhottavaa akkalaumaa. Osa työkavereista on ihan kivoja, mutta muutama on todella inhottavia. Puhuvat pahaa selän takana kaikista, ilkeilevät suoraan päin naamaa jne. On todella raskasta tehdä töitä siinä porukassa. On ihmisiä, jotka ovat ihan kivoja jos olet heidän kanssa kahdestaan, mutta kun se työpaikan ilkein sattuu paikalle, mennäänkin juttuun mukaan ja naureskellaan mukana. Vaikka pidän työstäni, joudun vaihtamaan työpaikkaa, koska useimmiten työpäivien jälkeen on tosi paska fiilis työporukan takia. Henki on todella huono töissä. Ei auta vaikka itse yrität olla ystävällinen ja auttaa muita.

Kertokaahan kivoja työpaikkoja jotka ei ole täynnä naisia! En enää uskalla ikinä mennä sellaiseen työpaikkaan jossa suurin osa työntekijöistä on naisia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän saattaa ammattisikin vaikuttaa asiaan. Vai meinaatko, että tuosta noin vaan marssit mihin vain työpaikkaan, kunhan se sattuu miellyttämään. (oikeasti tiedän tuon ongelman, selän takana puhuminen on persiistä)

Vierailija
2/3 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alalla on suurin osa miehiä työkavereina. Minulla on käynyt tuuri, olen ollut poliisien, palomiesten työkaverina, olen ollut kuin kotonani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööritoimisto.