Silent witness
Katsotteko tuota sarjaa? Minä olen vasta alkanut katsoa. Minusta viimeisen jakso oli erittäin kummallinen. Ja muutenkin, miksi ne oikeuslääkärit häärää poliisin tontilla kaiken aikaa? Joku jakso oli kyllä ihan hyvä, mutta tämä viimeisin meni jossain määrin yli ymmärryksen.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Oon seurannut useita vuosia. ON hyvä, mutta välillä tosiaan huvittaa kun patologit tekee rikostutkimusta..
Tulee mieleen house, missä hoitavia lääkäreitä on koko joukko, käyvät eikä potilaan kodinkin tutkimassa🤣
En jostain syystä ollut koskaan huomannut tuota sarjaa ja nyt harmittaa, kun olisi voinut jo vuosia seurata. :)
Katson. Oikeuslääkärit "hääräävät poliisien tontilla" koska kyseessä on fiktio. Jäisi aika valjuksi tuo juoni jos vain leikeltäisiin ja jossain välissä poliisi kävisi toteamassa että juttu on ratkaistu...
Vierailija kirjoitti:
Katson. Oikeuslääkärit "hääräävät poliisien tontilla" koska kyseessä on fiktio. Jäisi aika valjuksi tuo juoni jos vain leikeltäisiin ja jossain välissä poliisi kävisi toteamassa että juttu on ratkaistu...
Joo, ymmärrän tietysti tämän. :) Siinä on vissiin ollut paljon eri näyttelijöitä vuosien varrella. Tuo Emilia Fox on tosi hyvä ja sitten se tumma nuorempi mies. Ilmeisesti myös näitten henkilöitten yksityiselämää käsitellään aika-ajoin.
Alkuperäinen patologi taisi keskittyä enemmän ruumiiden tutkimiseen kuin salapoliisityöhön. Uusilla näyttelijöillä haettu nuorennusleikkausta sarjaan ja haluttu muuttaa tapahtumia jännittävämpään suuntaan koska nuorilla ei ole kärsivällisyyttä seurata sarjoja joissa ei tapahdu mitään.
Oon seurannut useita vuosia. ON hyvä, mutta välillä tosiaan huvittaa kun patologit tekee rikostutkimusta..
Tulee mieleen house, missä hoitavia lääkäreitä on koko joukko, käyvät eikä potilaan kodinkin tutkimassa🤣