Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ikävää sinulle on sanottu raskausaikana ulkonäöstä?

Vierailija
08.05.2017 |

Edellisen ketjun innoittamana tällainen aloitus 😉

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminenhän on tasan samannäköinen kuin muutenkin, mutta tulee vain se vauvamaha siihen.

Ei sitä kommentit miksikään muuta.

Vierailija
2/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen "kaljavauvvaa" kehutaan aina virman pirskeissä kjähh räh räh ;)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se aika tyypillinen eli "voi kauhee kun sulla on iso maha! Pakko tuolla on olla ainakin kaksoset! Ähähähähäää!" Ja räkäistä naurua kun ollaan niin vitsikkäitä 🙄

Vierailija
4/15 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mastodontiksi on omat läheiset nimitelleet, kun maha aina törmäyskurssilla, jos on vaikka keittiössä yms. ja pikkuveli haukkunut lihavaksi, läskiksi, pullukaksi :D En jaksa ottaa itteeni. :) Vitsillähän nuo on vaan sanottu. Tiedän itsekin etten ole lihava, pullea yms. Kiloja tullut vain 10 kg ja olin ennen raskautta hoikassa kunnossa eikä vauvamahakaan ole mikään iso. Rv 36 sf-mitta nyt 29 cm :)

Vierailija
5/15 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi jotkut vieraat pikkupojat kaupan pihalla, että olen mehevä porsas. :/

Vierailija
6/15 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1986 mulla oli kamala neuvolantäti. Se siunaili aina, mitähän tästä tulee kun olet niin pieni, ei tästä kyllä mitään tule. Itsekkin olin jo kauhusta kankeena, mutta synnytin onneksi terveen 3 kilosen tyttären:)

Vierailija
7/15 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistajat tuli pihalle kertomasn että lihavuus on syntiä. En jalsanut provosoitua. :D

Vierailija
8/15 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1986 mulla oli kamala neuvolantäti. Se siunaili aina, mitähän tästä tulee kun olet niin pieni, ei tästä kyllä mitään tule. Itsekkin olin jo kauhusta kankeena, mutta synnytin onneksi terveen 3 kilosen tyttären:)

Sori, oli varmasti kamala tilanne, mutta kävi vaan naurattaa, kun mietin jotain täti-ihmistä voivottelemassa, kun eihän tuosta voi mitään tulla. Siis mitähän se oikein tarkoitti tuolla ? Tosi tsemppaava asenne.

Vierailija
9/15 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Raskaus ei muuttanut ulkonäköä. Oli vain isompi vatsa.

Vierailija
10/15 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminenhän on tasan samannäköinen kuin muutenkin, mutta tulee vain se vauvamaha siihen.

Ei sitä kommentit miksikään muuta.

Ai, en mä ainakaan ollut ihan saman näköinen raskaana. Kyllä sen vauvamahan lisäksi tuli joitain muitakin ulkonäkömuutoksia.

Vierailija
11/15 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pahaa kukaan sanonut. Kaippa lähipiirissäni yms on ihmisiä joilla on käytöstavat.

Vierailija
12/15 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viimeisilläni raskaana ja sain räkäset naurut päälleni ja ihmettelyä et mikä ihmeen valas sä oikeen olet. Tuli todella paha mieli.

Vierailija
13/15 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa*anan mutiai*nen ei muuta osaa kun lisääntyä ja elää sossutuilla... Tämä siis potilaani sanomana vastaanotollani odottaessani ainokaistani :D

Vierailija
14/15 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
15/15 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, oli varmasti kamala tilanne, mutta kävi vaan naurattaa, kun mietin jotain täti-ihmistä voivottelemassa, kun eihän tuosta voi mitään tulla. Siis mitähän se oikein tarkoitti tuolla ? Tosi tsemppaava asenne.

Sanos muuta. Olin itse 20v ja se neuvolantäti oli jo ollut neuvolantätinä anopilleni, kun hän miestäni odotti. Verikokeetkin otettiin sillä kamalalla piikkipartakoneenterällä, että varmasti halkes sormenpää. Kyllä siinä jäi pelot Tsernobylistä toiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi