seksin jälkeen tulee riitä miks vtussa aina!=!=?
muilla vastaavaa? jotain erimielisyyttä niin rankkaa että tekis mieli naida jotain vierasta..tunti sit rakasteltiin nyt riidellään
Kommentit (6)
On teillä idioottimiehet tai ärsytättekö heitä jollaintavoin?.
Veikkaisin, että taustalla on jotain syvempiä ristiriitoja joko suhteessanne tai kumppanillasi itsellään: seksi rentouttaa ja poistaa estoja, joten se nostaa pintaan muuten torjuttuja tai latistettuja tunteita. -Suosittelen pariterapiaa; se voisi auttaa ymmärtämään mistä on kyse ja sitten hakemaan jonkinlaista ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Olen se mies.
t: 1.
Vierailija kirjoitti:
en ole idiootti. puoliso nalkuttaa pian nainnin jälkeen viimeistää seur. iltana. miettiny aina aiheuttaa spegu sen hänessään.
Meillä menee toisinpäin. Tapellaan kuin kissa ja koira lähes verissä päin ja sen jälkeen naidaan kuin kanit. Jälkihehkuissa on erittäin vaikea edes muistaa mistä tapeltiin... :P
Meillä sama juttu. Useimmiten itse vielä koittaa kuherrella ja halia mutta tuntuu että nainen vihaisi hetkittäin minua. Riita on syntynyt mm. peitto huonosti, vien liikaa tilaa sängystä, makuuhuoneen ovi on auki ym. erittäin pieniä korjattavia seikkoja mutta pakko vääntää siitä pieni tappelu.