Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto miehen asuntoon

Vierailija
07.05.2017 |

Olemme olleet 1,5 vuotta yhdessä. Mies omistaa kaksion, johon olen muuttamassa. Nyt asun yksiössä ja maksan 700€ vuokraa. Saan n 1700€ käteen kuukaudessa. Kuinka paljon minun pitäisi maksaa miehen asunnossa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli just täällä, yleisin vastaus lienee puolet vastikkeesta ja puolet vedestä sekä sähköstä.

Ei missään nimessä euroakaan lainanlyhennykseen.

Mutta minusta reilua olisi maksaa puolet siitä mitä vapailta markkinoilta vuokratusta vastaavasta asunnosta joutuu maksamaan.

Vierailija
2/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää vuokrasopimus, jossa maksat puolet vastikkeesta ja sähköstä sekä oman vesilaskusi. Ja hyväksy se, että mies voi ottaa sinne muitakin naisia samanlaisella sopimuksella.

Reilua olisi maksaa 50% siitä, mitä asunnosta joutuisi maksamaan, jos asuisitte siinä vuokralla. Jostain syystä reiluus ei kuulu parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumisesta n 400-500 e ja jaatte ruokakulut ja sovitte kuuluuko vesi+sähkö "vuokraan". Jos maksat 500 e niin kuuluu.

Vierailija
4/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa, muuttajalla on just samat tiedot mitä sillä miehellä, joka oli muuttamassa naisen omistamaan asuntoon. Aloituksen kirjoittaja on siis mies, joka haluaa väkisin todistaa, että naisten vastauksista näkyisi puolueellisuus.

Itse vastasin aiempaan aloitukseen, että itse perisin puolet juoksevista kuluista ja ruokalaskua mietittäisiin erikseen. Sekin pitää katsoa, että myös kotityöt menevät puoliksi. Asuntolaina kuuluu vain ja ainoastaan asunnon omistajalle. Pääasia, että ratkaisu on sellainen, että jos suhde päättyy, kummallekaan ei tunne, että toinen on ollut hyväksikäyttäjä.

Vierailija
5/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut muuttaa miehen ihanaan asuntoon keskikaupungilla, mutta hän vetosi siihen, että ei halua hyötyä minusta. Siksi asutaan nyt pienessä kaksiossa, jonka vuokra maksetaan puoliksi. Miehen asunnossa asuu hänen opiskeleva siskonsa poikakaverinsa kanssa. Miehen mielestä kaikki on hienosti, eletään minun tulojeni mukaan eikä kukaan hyödy kenestäkään. Silti olisi mieluummin maksanut 350 e/kk siitä, että asun keskellä kaikkea kuin tästä lähiöasunnosta.

Tulevaisuudessa kuulemma ostetaan sellainen yhteinen,johon minulla on varaa ja miehen asunto jää sijoitukseksi.

Vierailija
6/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyöty puoliksi. Maksat sen verran, että sinä säästät vuokrassa yhtä paljon kuin mies saa sinulta kulujen yli jäävää fyrkkaa.

Vierailija
7/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet 1,5 vuotta yhdessä. Mies omistaa kaksion, johon olen muuttamassa. Nyt asun yksiössä ja maksan 700€ vuokraa. Saan n 1700€ käteen kuukaudessa. Kuinka paljon minun pitäisi maksaa miehen asunnossa?

Koskaan ei kannata muuttaa toisen asuntoon. MIeluummin ostetaan ja vuokrataan yhteinen asunto jossa kumpikaan ei ole asunut yksin tai jatketaan erillään asumista.

Vierailija
8/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni muutti kihlattunsa omistamaan taloon ja kun muutto oli ohi, kihlattu esitti että veljeni kuuluu maksaa 800e/kk ja päälle vielä ruokamenot ?? Pienituloinen mies kyseessä. Nikkarointitaitoinen ja monta "remonttikohdetta" ehti tehdä, ennen kuin tajusi naisen luonteen ja suhteelle tuli loppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi