Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette kertoneet miespomolle raskaudesta?

Vierailija
07.05.2017 |

Mitä/minkälaisia reaktioita on tullut ja ovatko onnitelleet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin aikoinaan, että minulla ja miehelläni on meneillään yhteinen yhdeksän kuukauden projekti. Silloinen pomoni, perheellinen mies itsekin, onnitteli lämpimästi ja kysyi, saako halata asian kunniaksi.

Vierailija
2/10 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vaan, että pyllistin miehelle ja se hyppäsi kyytiin, sai orkut ja pani paksuksi. Miksi tehdä yksinkertaista asiaa monimutkaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivän jälkeen menin pomon työhuoneeseen ja sanoin että raskaustesti oli positiivinen. Aiemmin olin sanonut epäileväni raskautta. Nykyään ollaan naimisissa ja meillä on kaksi lasta.

Vierailija
4/10 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota *kikattaa* minä ja mies niinku *kikattaa ja tekee sormilla ympyrän jonka sisään nopeasti tuikkii toista sormea* ja niinku *kikattaa* nyt oon niinku *kikattaa ja käsillä tekee kaarta mahan kohdalla demonstroidakseen kasvavaa mahaa*

Vierailija
5/10 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on sun".

Meni aika vaikeaksi.

Vierailija
6/10 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpäivän jälkeen menin pomon työhuoneeseen ja sanoin että raskaustesti oli positiivinen. Aiemmin olin sanonut epäileväni raskautta. Nykyään ollaan naimisissa ja meillä on kaksi lasta.

Onnea pomolle.

Vierailija
7/10 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 asiallinen vastaus! Miksi odotinkaan muuta :D

Ap

Vierailija
8/10 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla suoraan et oon raskaana. Olisin silloin halunut sanoa vähän myöhemmin mutta raskausoireet oli sen verran pahat ja olin vastuulissa hommissa

Vierailija
9/10 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti mikä myötähäpeä.. 

Vierailija
10/10 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti mikä myötähäpeä.. 

Oletpa kauhea ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän