Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies yritti eilen soittaa whatsapp videopuhelua kaverilleni. Väitti vahingoksi?

Vierailija
07.05.2017 |

Voiko muka tuollainen olla mahdollista? Tämä nainen on siis yhteinen kaverimme ja laittoi eilen viestiä, että mun mies oli yrittänyt illalla soittaa tälle videopuhelua. Minulle mies väitti sen olleen vahinko. Miten muka on mahdollista?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun ystävä soittaa niitä jatkuvasti vahingossa

Vierailija
2/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama täällä, niitä soittaa vahingossa ku se on siinä yläkulmassa se kuva ninvahingossa painaa sitä🤓

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko muka tuollainen olla mahdollista? Tämä nainen on siis yhteinen kaverimme ja laittoi eilen viestiä, että mun mies oli yrittänyt illalla soittaa tälle videopuhelua. Minulle mies väitti sen olleen vahinko. Miten muka on mahdollista?

Näppäinlukitus puhelimessa auki, sovellus jäänyt auki, puhelin taskussa. Ei tuo tarvi kuin kolme sattumapainallusta. Suosittelen että jatkossa vähän enemmän luottoa peliin.

Vierailija
4/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, mitä pahaa on videopuhelussa?

Vierailija
5/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soittelen niitä jatkuvasti, hassua, että edes kelaat tuollaista, jos mies sanoi, että vahinko.

Vierailija
6/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan olet vainoharhainen. Ihan mahdollista ja on jopa varsin yleistä tuollainen vahinkovideopuheluiden soittelu. Itse en kyllä ala kenenkään puolisoille viestittelemään tuommoisista vahinkopuheluista enkä edes asianosaisille mainitse niistä kun mitä sillä on väliä. Naurettavaa toimintaa myös ap:n kaverilta.

Vierailija
7/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näppäinlukitus puhelimessa auki, sovellus jäänyt auki, puhelin taskussa. Ei tuo tarvi kuin kolme sattumapainallusta. Suosittelen että jatkossa vähän enemmän luottoa peliin.

Eihän nykyajan kosketusnäyttöpuhelimet reagoi kuin sormen kosketukseen? Ei se sieltä taskusta voi vahingossa soitella?

Vierailija
8/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka soittelee videopuheluilta naispuoliselle ystävälleen? Mulle tuli mieleen, että halusi vain katsella meidän ystävän kauniita kasvoja. :(

Vierailija
9/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti miehellesi:

jätä sinut, senkin sika, välittömästi.

Vierailija
10/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nykyajan kosketusnäyttöpuhelimet reagoi kuin sormen kosketukseen? Ei se sieltä taskusta voi vahingossa soitella?

Voihan. Esimerkiksi niin että lukitus on auki ja sitten yrittää tavoitella puhelinta taskusta tai laukusta niin helposti tulee vahinkopainalluksia, jos sormet osuu näyttöön.  Tai tekee jotain muuta puhelimella ja sitten painaa vahingossa jostain. Täysin mahdollista.

Vierailija
11/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helposti onnistuu vahinkopuhelut. Ja sitäpaitsi mitä sitten vaikka se olisi ollut tahallinen videopuhelu?

Vierailija
12/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Mitäs jos testaat vaikka itse. Ei niissä näytöllä mitään erillistä sormisensoria ole, joten puhelun voi soittaa vaikka varpaalla tai pyyhekumilla.

Vierailija
13/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka soittelee videopuheluilta naispuoliselle ystävälleen? Mulle tuli mieleen, että halusi vain katsella meidän ystävän kauniita kasvoja. :(

Jos luotto on tuota tasoa, suosittelen että alat seuraamaan myös miehesi Facebookin käyttöä. Jokaisesta liketyksestä ja kommentista jollekin naispuoliselle heti kunnon tinkaus. Kannattaa myös varmistaa, ettei miehesi työpaikalla ole yhtään kaunista naista. Ties vaikka kaikki päivät niitä katselisi. Ja tietty kaikesta kyselyketju tänne. Onnea matkaan!

Vierailija
14/14 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko miehesi puheluhetkellä alasti ja muna kädessä?

Meinasin kysyä ihan samaa. Jos ei ollut niin mitä epäilyttävää tuossa nyt on?