Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras 50 kertoimen aurinkorasva?

Vierailija
07.05.2017 |

Tarvitsen nimenomaan tuota 50 spf aurinkorasvaa. Jostain syystä sitä ei tahdo löytää kuin "lasten aurinkorasvoina" mikä on ihan ok, mutta suurin osa on sellaista imeytymätöntä mänkkiä joka jää iholle tahmakerrokseksi ja kaikki pöly, hiekka, irtolehdet, hyönteiset ja roskat tarttuvat ihanaksi kerrokseksi iholle. Vinkkejä edes vähän imeytyviin rasvoihin? Noita ei yhtään huvita ostella testeiksi kymmentä pulloa kesässä, maksavat kuitenkin yleensä hunajaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LRP (La Roche Posey)- merkillä on ihania kevyitä 50 suojakertoimen aurinkorasvoja ihan aikuisille.

Vierailija
2/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa on Aco, Vichy ja La Rohce Posay -sarjat joilla kaikilla 50+ kertoimella voiteita ja suihkeita jotka ei tahmaa. Toukokussa monet sarjat -20% joten hinta ei huimaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaisin myös näistä tietoa.Ja varsinkin sellaisista jotka käy kasvoille meikin alle eli eivät rasvoittaidi jo valmiiksi rasvaista ihoa enää enempää.

Nyt olen käyttänyt sk 40 merkiltä the face shop.Mintunvihreässä tuubissa.Myydään Iherbissä.Paras kokeilemani koostumukseltaan mutta kaipaisin isompaa kerrointa.

Vierailija
4/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä käydä itsekin katsomassa. Minulla on herkästi palava iho etenkin alkukesästä ja tosiaan vain näitä lasten aurinkorasvoja tuntuu olevan marketeissa tarjolla. Ostin Lidlistä 50 suojakertoimen rasvaa ja sitä en voi käyttää naamaan, koska olen mies ja tuo paakkuuntuu parransänkeen.

Pitääpä käydä katsomassa apteekista. Kiitos vinkistä. 

Vierailija
5/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hawaian tropic

Vierailija
6/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitä apteekin merkkiä kerran ostin, mutta purkki maksoi kolmisenkymmentä euroa eikä imeytynyt sitten yhtään... Täytyy käydä uudestaan katsomassa ja valkkaamassa paremmin, vaikka kokeilla tuota la roche poseyta. Ajattelin jo ettei tuolla vielä kauheata kiirettä ole, mutta viikolla oli kaksi aurinkoista päivää ja naamani ehti palaa jo niin pahasti että hilseilee...

AP

Vierailija
7/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy -merkkinen tuote apteekista. 50+ aurinkovoide.

Sopii hyvin rasvoittuvalle iholle. Jättää mattamaisen pinnan. Laitan sen päälle vielä SPF meikkipuuteria, Dior-merkkistä. Aurinkosuojauksesta en tingi missään oloissa.

Hattu päähän tämän lisäksi.  Mikään aurinkovoide ei anna riittävää suojaa. Vaatetus, aurinkohattu ja varjoon vetäytyminen. Vain ääliö ruskettaa ihoaan.

Vierailija
8/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: juuri tuo Vichyn aurinkovoide toimii meikin alla.

Vierailija
9/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vichy -merkkinen tuote apteekista. 50+ aurinkovoide.

Sopii hyvin rasvoittuvalle iholle. Jättää mattamaisen pinnan. Laitan sen päälle vielä SPF meikkipuuteria, Dior-merkkistä. Aurinkosuojauksesta en tingi missään oloissa.

Hattu päähän tämän lisäksi.  Mikään aurinkovoide ei anna riittävää suojaa. Vaatetus, aurinkohattu ja varjoon vetäytyminen. Vain ääliö ruskettaa ihoaan.

Onko tämä kasvoille tarkoitettu?

Olen ulkotöissä joten ostan aurinkorasvani mahdollisimman isoissa bulkkipurkeissa enkä viitsi ostaa pieniä kasvorasvoja erikseen: kulutan useita purkkeja kesässä kun varjoonkaan ei voi töissä mennä hengailemaan.

AP

Vierailija
10/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä käydä itsekin katsomassa. Minulla on herkästi palava iho etenkin alkukesästä ja tosiaan vain näitä lasten aurinkorasvoja tuntuu olevan marketeissa tarjolla. Ostin Lidlistä 50 suojakertoimen rasvaa ja sitä en voi käyttää naamaan, koska olen mies ja tuo paakkuuntuu parransänkeen.

Mikset aja sänkeä?

Vierailija
11/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambre solaire

Vierailija
12/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australian Gold, Lancaster, Clarins. 

Itse käytän kasvoilla suojakertoimellisia värillisiä päivävoiteita. Viimeisimpänä spf 50 ollut Philosophy ja nyt on käyttöä odottamassa joku Aasiasta hankittu japanilainen. 

Vierailija
13/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset aja sänkeä?

Näyttää paremmalta sen kanssa. 

Vierailija
14/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa on Aco, Vichy ja La Rohce Posay -sarjat joilla kaikilla 50+ kertoimella voiteita ja suihkeita jotka ei tahmaa. Toukokussa monet sarjat -20% joten hinta ei huimaa :)

Mulla on  vartalolle tuota La Roche Posay- suihketta, tosin pyrin käyttämään vaatteita helteelläkin, niin en usein tarvitse.

Naamaan minulle sopii hyvin (olen vanhempi ja ryppyinenkin) Widmerin voide, joka nimenomaan tekee suojaavan kalvon. Mun mielestä se silottaa tilapäisesti ryppyjäkin ja on hyvä pohja meikkivoiteelle.

Vierailija
15/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/16 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoon tarttuvat lehdet ja hiekka vain parantaa suojakerrointa, ei siitä tarvitse olla huolissaan.