Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ripset kasvaneet 3 kuukaudessa ihan älyttömästi kun en oo käyttänyt ripsaria ollenkaan

Vierailija
07.05.2017 |

Jättäkää se pois jos haluutte pitkät ripset

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulee mieleen, oletkohan poistanut ripsarin rajusti hankaamalla tai nukkunut useinkin meikit naamassa, jos on kerta noin selvä ero..

Itse en huomaa eroa, vaikka olen monesti koko kesäajan meikkaamatta ja talvisin meikkaan.

Vierailija
2/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että kyse siitä etten poista niitä kunnolla. Pitkät ripset siis mulla aina, mutta nyt kun laitoin pitkästä aikaa ripsaria niin kulmakarvojen alla kivat jäljet kun ripset ottaa kiinni. Nyt siis jo liian pitkät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vaan. Yksi mun kaveri valittaa (=hakee huomiota) aina kuinka hänellä tukka vaan kasvaa, paksuuntuu ja kihartuu. Ja ei todellakaan tee mitään noista.

Vierailija
4/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää se pois jos haluutte pitkät ripset

Ripsien pituuskasvuun vaikuttaa  geeniperimäsi, ei se  käytätkö ripsiväriä vai ei. Sama pätee hiuksiin ja kynsiin. Ravinnolla voit toki hieman vaikuttaa siihen missä kunnossa ne kasvavat ulos.

Vierailija
5/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla kynsilakan suhteen. Kun lopetin kynsilakan käytön 20 vuoden jälkeen kynnet alkoivat kestää ja kasvaa pitkiksi.

Vierailija
6/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi samoin. Meikkasin teinistä asti, mutta lähempänä kolmeakymppiä jatkuvien silmätulehdusten takia jätin meikkaamisen. Puhdistin kyllä silmät aina huolellisesti ja usein heti kotiin tultuani ja vaihdoin meikit uusiin säännöllisesti jne. Ero ripsien pituudessa ja tummuudessa on meikin lopettamisen jälkeen silminnähtävä. Nykyään näytän luonnostani samalta kuin aiemmin silloin, kun olin lisännyt kevyesti ripsiväriä, paitsi että ripset ovat lisäksi pidemmät.