Ripset kasvaneet 3 kuukaudessa ihan älyttömästi kun en oo käyttänyt ripsaria ollenkaan
Kommentit (6)
Voi olla että kyse siitä etten poista niitä kunnolla. Pitkät ripset siis mulla aina, mutta nyt kun laitoin pitkästä aikaa ripsaria niin kulmakarvojen alla kivat jäljet kun ripset ottaa kiinni. Nyt siis jo liian pitkät
Kuvittelet vaan. Yksi mun kaveri valittaa (=hakee huomiota) aina kuinka hänellä tukka vaan kasvaa, paksuuntuu ja kihartuu. Ja ei todellakaan tee mitään noista.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää se pois jos haluutte pitkät ripset
Ripsien pituuskasvuun vaikuttaa geeniperimäsi, ei se käytätkö ripsiväriä vai ei. Sama pätee hiuksiin ja kynsiin. Ravinnolla voit toki hieman vaikuttaa siihen missä kunnossa ne kasvavat ulos.
Sama juttu mulla kynsilakan suhteen. Kun lopetin kynsilakan käytön 20 vuoden jälkeen kynnet alkoivat kestää ja kasvaa pitkiksi.
Minulla kävi samoin. Meikkasin teinistä asti, mutta lähempänä kolmeakymppiä jatkuvien silmätulehdusten takia jätin meikkaamisen. Puhdistin kyllä silmät aina huolellisesti ja usein heti kotiin tultuani ja vaihdoin meikit uusiin säännöllisesti jne. Ero ripsien pituudessa ja tummuudessa on meikin lopettamisen jälkeen silminnähtävä. Nykyään näytän luonnostani samalta kuin aiemmin silloin, kun olin lisännyt kevyesti ripsiväriä, paitsi että ripset ovat lisäksi pidemmät.
Ensimmäisenä tulee mieleen, oletkohan poistanut ripsarin rajusti hankaamalla tai nukkunut useinkin meikit naamassa, jos on kerta noin selvä ero..
Itse en huomaa eroa, vaikka olen monesti koko kesäajan meikkaamatta ja talvisin meikkaan.