Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ylikävelee lasten kuullen

Vierailija
07.05.2017 |

Jos lapsi kysyy jotain, vastaan asiallisesti. Seuraavaksi mies pyyhältää paikalle ja selittää tarkemmin ja tieteellisemmin ja oikoen sen mitä minä olen jo sanonut. Tyyliin: lapsi kysyy miten kylmä on, minä vastaam että niin kylmä että pitää laittaa fleece. Mies alkaa tarkentaa, kertoo asteet ja mistä kylmeneminen johtuu jne. Joka helvetin kerta sama kaava. Se minun arkinen vastaukseni on huono.

Kun ollaan pihatöissä, mies keskittyy ylhäisessä yksinäisyydessään tekemisissään. Minulla silmät selässä kahden lapsen ja kahden koiran kanssa. Koira karkaa. Minä sanon miehelle, että voisi hänkin osallistua. Ja hän nälvi,, että eikö minulla ole tarpeeksi auktoriteettia. Eilen kävi näin. Ja heti taas tänään.

Molemmissta olen sanonut sata kertaa ja aina vaan jatkuu.

Hän ei myöskään iknä kuuntele mitä sanon. Vuosikausia väitti että minä puhun niin epäselvästi, mutta hän saattaa jopa poistua huoneesta kun lause on vielä kesken. Ja sitten muka syy pn minun.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti autan, heilautan taikasauvaani kas näin *pim*

Miehesi pitäisi nyt olla korjattu :)

Vierailija
2/3 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta nyt tajunnut, että mies toistaa tiedostamattaan vittumaisen appiukkoni narsistisia ja sovinistisia tapoja. Käsittämätöntä, koska ei itsekään pidä isästään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei myöskään iknä kuuntele mitä sanon. Vuosikausia väitti että minä puhun niin epäselvästi, mutta hän saattaa jopa poistua huoneesta kun lause on vielä kesken. Ja sitten muka syy pn minun.[/quote]

Uskomatonta! Mieheni sanoo minulle tismalleen samoin. Mutta tosiasiassa hän ei kuuntele kenenkään muunkaan puhetta joten kyse ei ole siitä että minä puhuisin epäselvästi. Et varmaan sinäkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän