Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voisin syödä, kun ei ole rahaa ostaa mitään. Ei ole myöskään ruokaa.

Köyhä mummo
07.05.2017 |

On minulla vähän makrooneja. Minulla on kaksi lasta, enkä kehtaisi pyytää heiltä apua. Toinen niistä tulee huomenna hoitoon ja hänellekin pitäisi saada ruokaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 45 tulee hoitoon?

Vierailija
2/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko arvaa että kaljaan ja tupakkiin on rahaa riittänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaupat auki? Sieltä vain ruokaa hakemaan. Mutta hissun kissun ettei kukaan näe.

Vierailija
5/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Toni Niemiselle ja kysy neuvoa. Ai niin, eihän sille voi soittaa kun sen puhelinliittymä on katkaistu maksamattomien laskujen takia.

Vierailija
6/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Minkä ikäisiä lapsesi siis ovat? Ruokajonoon vaan.

Vierailija
7/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mennyt rahaa kaljaan eikä tupakkaan. Olen vain muuten köyhä. Otin nyt kuitenkin pikavipin, että saan ostettua ruokaa. Ensimmäinen pikavippi ja viimeinen myös.

Vierailija
8/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelle Mars, meret ja järvet on ravintoa täynnä.

Vierailija
9/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Minkä ikäisiä lapsesi siis ovat? Ruokajonoon vaan.

Kirjoitin huonosti; lapseni ovat jo aikuisia ja pärjäävät hyvin. Minä olen mummo ja osakepaperitkin on pankissa, koska takasin heille asuntolainan. Itse en siis saa lainaa.

Vierailija
10/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta olen myös varma, että jos tupakoit niin se pitää lopettaa. Itse tupakoin ja tupakkaan menee 40 euroa jo viikossa. Tupakointi ei ole köyhän hommaa, jos et tupakoi niin soita seurakunnan diagonissalle ja pyydä saada tapaaminen jo huomenna.

Vierailija
11/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita Toni Niemiselle ja kysy neuvoa. Ai niin, eihän sille voi soittaa kun sen puhelinliittymä on katkaistu maksamattomien laskujen takia.

Tuntuu pahalta, kun nuoret ihmiset vääntää vitsejä köyhän eläkeläisen kustannuksella.

Vierailija
12/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, mutta olen myös varma, että jos tupakoit niin se pitää lopettaa. Itse tupakoin ja tupakkaan menee 40 euroa jo viikossa. Tupakointi ei ole köyhän hommaa, jos et tupakoi niin soita seurakunnan diagonissalle ja pyydä saada tapaaminen jo huomenna.

Kerroinkin jo, että en tupakoi.

Vierailija
13/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mummon pitäisi olla oppinut sen verran elämästä, että silloin kun sulla oli rahaa olisit ostanut esim. riisiä 1 kg - 1,5 e, makaroneja x 10 pss - noin 20snt kpl eli 2e, jauhelihaa tarjouksesta pakkaseen, pari tölkkiä tonnikalaa tms. - eli olisit mummo käyttänyt 10-20 euroa rahoistasi ostamalla varastoon halpaa ruokaa.

Jotenkin parikymppisen rahanhallinta ja varautuminen ei ihmetytä, mutta kyllä mummon luulisi ymmärtävän jo sen verran, että osaa käyttää sen 20 e silloin kun rahaa on ruokavarastoon.

Vierailija
14/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mummon pitäisi olla oppinut sen verran elämästä, että silloin kun sulla oli rahaa olisit ostanut esim. riisiä 1 kg - 1,5 e, makaroneja x 10 pss - noin 20snt kpl eli 2e, jauhelihaa tarjouksesta pakkaseen, pari tölkkiä tonnikalaa tms. - eli olisit mummo käyttänyt 10-20 euroa rahoistasi ostamalla varastoon halpaa ruokaa.

Jotenkin parikymppisen rahanhallinta ja varautuminen ei ihmetytä, mutta kyllä mummon luulisi ymmärtävän jo sen verran, että osaa käyttää sen 20 e silloin kun rahaa on ruokavarastoon.

Mielestäni on erittäin kipeää että suomalaisen mummon pitäisi edes miettiä tällaisia. Ihan kuin asuisimme jossain Venäjällä ja pitäisi itse viljellä jotain hapankaalia parvekkeella. Milloin tämä maa meni tällaiseksi pahoinvointivaltioksi?

Vierailija
15/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on erittäin kipeää että suomalaisen mummon pitäisi edes miettiä tällaisia. Ihan kuin asuisimme jossain Venäjällä ja pitäisi itse viljellä jotain hapankaalia parvekkeella. Milloin tämä maa meni tällaiseksi pahoinvointivaltioksi?

Siis miettiä mitä? Huomista päivääkö? Aika monet suomalaiset elävät kädestä suuhun, kyllähän varautuminen kannattaa, että on ruokaa huomisellekin. En kyllä nyt tajua sun pointtia venäjän mummoista ja kaalinkasvattamisesta jos vähän varautuu ja ostaa tarjouksesta jauhelihaa pakkaseen.

Vierailija
16/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tulee hoitoon? 

Lapsenlapsi varmaankin?

Vierailija
17/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tulee hoitoon? 

Lapsenlapsi varmaankin?

Toivottavasti ei.

Vierailija
18/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tulee hoitoon? 

Lapsenlapsi varmaankin?

Kyllä vaan. Lapsenlapsi tulee hoitoon ja hänelle takaan kaiken hyvän. Luontopolulla kulkeminen ei maksa mitään. Ei myöskään leikkipuistossa oleminen. Maitopurkki ja kananmunia - tehdään lettuja :)

Vierailija
19/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset mummothan on Myllypuron ruokajonossa ja käyttäytyvät kuin maailman omistajat. Ne vetää "turpaan" siellä suomalaisia, kiilaa jonon ohi sekä vaatii ja ottaa itselleen enemmän kuin heille kuuluisi.

Vierailija
20/21 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tilanne positiiviselta kannalta. On ihan trendikästä ja hyväksi keholle levätä ja paastota välillä. Minäkin pidän päiviä jolloin juon vain vihreää teetä. Elämme houkutusten keskellä ja näinä aikoina on vaikeaa pysyä hoikkana. Vähäinen raha antaa sulle mahdollisuuden elää vapaana elintasosairauksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi