Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua huvittaa av:lla vallittseva "teet niin tai näin, aina menee väärin päin"-meno

Vierailija
07.05.2017 |

Lapsen nimi ei saisi olla ulkomaalainen, mummomainen , liian suosittu tai alkaa jiillä. Talvisin mammoilla on liian tylsät, peittävät vaatteet ja kesäisin liian paljastavat! sokkivärjätty tukka on paha , mutta niin on blondattu tai punainen tai värjäämätön maantienvärinenkin. Ei saisi käydä salilla ja postata kuvia tuloksista sosiaaliseen mediaan, mutta ei saa olla myöskään löysä sohvaperuna. Jos lapsella on käytöshäiriöitä, kannustetaan hakemaan apua ja saamaan mahdollinen diagnoosi mutta samalla ruoskitaan siitä että on huono kasvattaja joka hakee diagnoosilla oikeutusta lapsen käytökseen.

Niin ja uusioperhe ei missään nimessä saa olla, eikä lesbopari tai yh-äiti!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ymmärtänyt, että tänne kirjoittaa paljon eri ihmisiä. Ja heillä on erilaiset mielipiteet

Vierailija
2/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalle asialle naureskellut! :D

T. blondi sohvaperuna, Jessen ja Joannan äiti.. Hyvässä työssä ja omistusasunnossa, mutta palstan mukaan roskasakkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbojahan täällä monet ihannoivat.

Vierailija
4/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luet netistä millainen sinun pitäisi olla?

Vierailija
5/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja aina olla aloittajaa vastaan.

Esim:

"mies pyysi mua laihduttamaan. Eikö ole sika? "

- mitäs lihoit!

" pyysin vaimoani laihduttamaan, kun on niin läski"

- mitä se sulle kuuluu, minkä kokoinen vaimosi on? Itsehän hän kilonsa kantaa, ja kai sinä rakastuit aikoinaan hänen persoonaansa etkä ulkonäköön?

Vierailija
6/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Joissakin asioissa kuitenkin on ihan selvää, että kyseessä on eri ihmiset, mutta jotkut asiat ovat sellaisia, että vaikka toisaalla selkeästi enemmistö on sitä mieltä, että asia on x, toisessa ketjussa kun muistuttaa x-mielipiteestä (yleisestä totuudesta) tätä mielipidettä kukaan ei tunnusta. Esim tuossa seiskan paljastus -ketjussa kukaan ei tunnu muistavan, että kyseessä on sensaatiolehti, kun ollaan niin innoissaan. Tai kun kaikki normaalit ihmiset ymmärtävät, että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia ja ihmiset tulee hyväksyä virheineen, niin toisessa ketjussa on ihan ilmiselvää, että epävarma ihminen on suurinta saastaa, mitä maa päällään kantaa. Tai kun puhutaan yleisellä tasolla kumppanin etsinnästä, niin kaikkien tulee ymmärtää se fakta, että toiset arvostavat kumppanissa eri asioita kuin toiset. Sitten joku tulee kuitenkin sanomaan, että "hyi, et tietenkään saa kumppania, kun olet x" ja sitten heti perään sanotaan, että "niin katos kun tämä oli minun mielipiteeni, en tietenkään puhu muiden puolesta". Niin, paitsi että juuri sanoit, että et kelpaa tuon takia kenellekään. Eli toisaalta korostetaan, että tämä on vain minun mielipiteeni ja minulla on siihen siksi oikeus, mutta ei huomata, että juuri yleistettiin tämä oma mielipide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi