Katkerat sairaanhoitajat
Miksiköhän te sairaanhoitajat olette niin katkeria ja kovia ämmiä. Tuliko valittua väärä ammatti?
Kommentit (12)
Täh? Mä opiskelin aikuisella iällä ja olen nyt elämäni parhaassa työpaikassa. En ole katkera mistään vaan elämä on parasta just nyt. Hyvä ammatti, kannatti opiskella.
Sukupolvien jatkumossa muutamakin katkera vanha sairaanhoitajaämmä myrkyttää aina seuraavan hyvän, empaattisen ja innokkaan hoitajasukupolven. Pistäkää nuoret kampoihin! Teidän ei ole pakko muuttua hirviöiksi!
Olipas katkeraa tekstiä ja sinun ammattisi oli?
Turun ja Kuopion repijähoitajaukot ovat ainakin olleet pikkasen katkeria ja kostavat asiakkailleen vielä 20 v päästä stalkkaamalla ihmisiä jotka ilmiantoivat heidät edelleen.
Oon sairaalassa nyt ja oli leikkaus. Täällä ainakin on ollut reippaita ja ystävällisiä sairaanhoitajia.
Ööö siis mitä? Oon aina ihmetellyt, mikä monilla naisilla on sairaanhoitajia vastaan. Sairaanhoitaja on miesten mielestä yksi naisten seksikkäimpiä ammatteja, joten se sitten varmaan..
Itse olen tavannut vain mukavia sairaanhoitajia, ovat vaikuttaneet työhönsä tyytyväisiltä.
En oo tavannut yhtään katkeraa sairaanhoitajaa. Useita harjoitteluita takana.
- Sh-opiskelija
Vierailija kirjoitti:
En oo tavannut yhtään katkeraa sairaanhoitajaa. Useita harjoitteluita takana.
- Sh-opiskelija
Eivät yleensä esiinny yksittäisinä lajinsa edustajina, vaan laumoissa ja pilaavat koko työpaikan asenneilmapiirin ja näiden olemassaolon "haistaa" jo ovelta. Mukava kuulla, että myrkkyvapaitakin työpaikkoja on olemassa.
Tunnen jo kymmeniä sairaanhoitajia ja vasta pari tylyä ämmää tullut vastaan.Heillä selkeästi tylyys johtuu siitä että alalle tultiin kun ei olisi ollut lahjoja yhtään muuhunkaan.
Minä en ole katkera, vaan olen unelma-ammatissani. Toimin päivystyksessä sairaanhoitajana. Toki haastavat potilaat ja kiire voivat joskus aiheuttaa päänsärkyä. Muistan kyllä joissain harjoittelupaikoissa (esim. kirurgia) minua kohdeltiin, kuin maanvaivaa ja jätesankoa... Kyllä välillä lähdin itkien harjoittelupaikasta, kun jotkut konkarit olivat niin ilkeitä opiskelijoille. Nykyisin ihanat työtoverit! :)
Jukka, siitähän on jo 20 vuotta , kun erottiin. Sinun pitäisi pikkuhiljaa unohtaa minut.