Miksi tuntematon nainen kenen kanssa keskustelen ulkona nostaa aurinkolasinsa ylös?
Käynyt monta kertaa eri tuntemattomien naisten kanssa näin. Keskustelemme tai vaihdamme pari sanaa nainen kanssa ulkona auringonpaisteessa ja nainen nostaa lasit otsalle. Miksi?
Kommentit (20)
Koska on epäkohteliasta pitää aurinkolaseja silmillä, kun keskustelee toisen henkilön kanssa.
Koska on epäkohteliasta olla nostamatta.
Miksi se on epäkohteliasta? Mitä väliä sillä on?
Mä ainakin teen niin, koska keskustellessa nyt vaan on kohteliasta katsoa silmiin ja aurinkolasit päässä olevan ihmisen kanssa keskusteleminen voi olla joskus vaivaannuttavaa.
Entäs jos kävelen jossain ja nainen istuu penkillä ja kun minä ohitan hänet hän nostaa lasit ylös ja katsoo, mutta me emme keskustele?
Vierailija kirjoitti:
Koska jos et näe keskustelukumppanisi silmiä niin on vaikea luoda katsekontaktia
Ja miksi pitää katsoa silmiin? Koska ihmiset vaan toimii niin että silmiin katsoessa saa paremmin kiinni elekielestä ja ilmeistä ja kanssakeskustelijan vilpittömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos kävelen jossain ja nainen istuu penkillä ja kun minä ohitan hänet hän nostaa lasit ylös ja katsoo, mutta me emme keskustele?
Luuli tutukseen?
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu tuntemattomille naisille, joilla on aurinkolasit, jos peruskohteliaisuus jää vaivaamaan noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Pitää sinua uhkaavana ja valmistautuu toimimaan (lyömään/pakenemaan).
Vierailija kirjoitti:
'
No jos haaveilet, että se sua tsekkaa, niin paremmin se sujuu aurinkolasien takaa.
Kun ohitat naisen, hänen päälleen tulee varjosi. Ei siis tarvitse silloin aurinkolaseja. Tämän takia nostaa aurinkolasinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei halunnut nähdä sinua niin hyvin, oli kivempaa kun aurinko vähän häikäisi.
Taattua av laatua pään aukomisineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu tuntemattomille naisille, joilla on aurinkolasit, jos peruskohteliaisuus jää vaivaamaan noin paljon.
En minä puhukkaan, he joskus puhuvat minulle.
Vierailija kirjoitti:
Taattua av laatua pään aukomisineen.
No on tämä aloituskin aika "av-laatua". 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos he aloittavat itse keskustelun, on entistä kohteliaampaa nostaa aurinkolasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seisot mykkänä, tumput suorina aurinkolasit silmillä kun naiset yrittävät jutella sinulle?
Kysyppä seuraavan kerran yhdeltä heistä, kun heitä kerran riittää. :)
Meinaatko että heittäis mieluimmin byysit sikseen.?
No kun se on ihan kohteliasta katsoa keskustelijaa ihan silmiin, eikä vain tummien lasien takaa.
Itselläni tulee ainakin ihan refleksinä moinen.