Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset kiehnäävät homossa?

Vierailija
06.05.2017 |

Työyhteisössä on homo, joka ei persoonaltaan juuri eroa minusta, heteromiehestä. Miksi naiset kuitenkin hihittelevät ja juttelevat mieluummin hänen kanssaan, kuin muiden miesten, esim. minun? Heti kun vaan on saanut tietää, että kyseinen mies on homo. What!?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo ei ole heille uhka. Ei tarvitse pelätä tökeröitä iskuyrityksiä tai sitä, että toinen kehittelee vitseille nauramisesta jotain suurempaa kiinnostusta.

Vierailija
2/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo on naisen paras ystävä. Homon kanssa voi hengailla, bilettää tai vaikka kävellä kaupungilla käsi kädessä ihan vapaasti, olla hyvä kaveri, ilman että tosiaan täytyy pelätä iskuyrityksiä.

Vierailija
4/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne kaipaa miehen huomiota ilman että kuitenkaan tarvii pelätä että se olisi iskemässä. Miesten seura on monesti mukavaa oli hetero tai homo, mutta heteromiesten kanssa täytyy jonkin verran vältellä ettei vahingossa anna vääriä signaaleita ja siten joko saa toista onnettomasti ihastumaan tai vaihtoehtoisesti nolaa itseään. Homomiehen kanssa ei tällaisia ongelmia ole joten on helpompi olla rennosti. Ei se sitä tarkoita etteikö ystävyys heteromiehen kanssa onnistuisi, ehkä vain kestää hieman kauemmin että voi samalla tavalla olla rennosti.

Vierailija
6/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kateellinen?

Vierailija
7/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä niitä heteronaisia jotka väkisin tunkevat esim. homomiesten bileisiin ja vastaaviin tilanteisiin häiriköimään ja kuvittelevat olevansa kovinkin kaivattuja vieraita siellä.

Vierailija
8/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo eikä minulla ole yhtäkään naiskaveria. Ei ole toisaalta yhtäkään homokaveriakaan. En viihdy kummankaan ryhmän kanssa.

Vierailija
9/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sillä homolla jotain asiaa vastaan? Monesti homot haluavat naispuolisia kavereita.

Vierailija
10/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiehen kanssa voi olla rennosti kaveri. Heteromiehen kanssa tulee jännitettä ja on riski tosiaan nolata itsensä (kaveruus tulkitaan itsensä "tyrkyttämiseksi") tai saada se miespolo ihastumaan itseensä. Homomies on jopa selkeämmin kaveri kuin keskivertonainen, sillä osa naisistahan voi olla bissejäkin.

Vierailija
11/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä niitä heteronaisia jotka väkisin tunkevat esim. homomiesten bileisiin ja vastaaviin tilanteisiin häiriköimään ja kuvittelevat olevansa kovinkin kaivattuja vieraita siellä.

Vau. Voisitko kuvitella, että sinulle sanottaisiin näin jonkun heteroravintolan ovella? Nostaisitko metelin?

Vierailija
12/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko sillä homolla jotain asiaa vastaan? Monesti homot haluavat naispuolisia kavereita.

Tai naiset kuvittelevat niin.

Vierailija
13/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo ei ole heille uhka. Ei tarvitse pelätä tökeröitä iskuyrityksiä tai sitä, että toinen kehittelee vitseille nauramisesta jotain suurempaa kiinnostusta.

Voi hellanlettas kun heteromies on kauhea uhka. Naiset eivät itse tee aloitteita niin heteromiesten on pakko tehdä.

Mutta jos homojen kanssas pyörii niin ei tosiaan tarvitse pelätä iskuyrityksiä.

Vierailija
14/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluavat valtaa.

Vierailija
15/15 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä tietenkin kuin naiset hengailevat ulkomaalaisten kanssa. Siksi, että kokevat itsensä paremmiksi ihmisiksi, koska ovat niin suvaitsevaisia. Toisaalta myös siksi, että homous on aika harvinaista ja siten myös mielenkiintoista. Toisaalta naiset voivat myös olla rennommin homomiehen seurassa, koska tämä mies ei katso heitä sillä silmällä ja siten eivät koe olevansa arvostelun kohteena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän