aijotko katsoa armania enään?
Kommentit (13)
En oo kyllä katsonutkaan. Että silleen arman ei menetä katsojaa. Lässynlässy ja tekoitku ei oo mun pala kakusta.
Miten ap on saanutkin noin monta kirjoitusvirhettä mahtumaan noin lyhyeen tekstiin?!
Tässä sinulle korjattuna:
aijotko -> aiotko
enään -> enää
Pohjantähdenalla -> Pohjantähden alla
arman -> Arman
täälä -> täällä
Pohjantähdenalla ohjelma -> Pohjantähden alla -ohjelma
Opettele kirjoittamaan, nuo on opetettu kyllä jo peruskoulussa sinullekin.
En ole katsonut pitkään aikaan. Mikäs jakso se olikaan minkä viimeksi katsoin. En nyt muista kyllä yhtään. Joku aivan erikoinen jakso, missä jäi paljon kysymyksiä ilmaan. Aivankuin olisi näytetty vain tarinan toinenpuoli.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä tunnustettakoon, että en ole kyllä katsonut ennenkään.
Sama. Antoi niin näsäviisaan vaikutelman itsestään jo vaatturiaikoinaan joten en ole kiinnostunut sen jälkeen katsomaan hänen ohjelmiaan. Olen vaan ihmetellyt hänen hehkuttamistaan, "feikille" vaikuttanut ne pätkät mihin väkisin tv:ssä törmännyt. Kanava kääntynyt välittömästi, näsästä kun ei saa symppistä hetkessä!
Miten minusta tuntuu että otsikko ja aloitusviesti on kirjoitettu väärin provomielessä. Sitten joku vielä alkaa oikein erikseen korjailemaan noita virheitä... /__\
En ole katsonut hänen ainuttakaan ohjelmaansa eikä mulla ole syytä toimia toisin jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu että otsikko ja aloitusviesti on kirjoitettu väärin provomielessä. Sitten joku vielä alkaa oikein erikseen korjailemaan noita virheitä... /__\
Minä taas luulen että aloituksen on tehnyt joku tuollaisten ohjelmien tyypillinen katsoja. Eli sellainen jolla ei paljon koulusivistystä ole.
Rehellisyyden nimissä tunnustettakoon, että en ole kyllä katsonut ennenkään.