Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyrki Lehtolan Cicäpiiri 3.0 :

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea myös tämä, Niina sivaltaa:

Seksuaalikasvattaja Nina Honkanen ihmettelee julkkisten Sisäpiirin seksi­rehvasteluja: ”Kundeille pitäisi aloittaa seksuaali­kasvatus samalta tasolta kuin päiväkoti-ikäisille”

Vierailija
22/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtola osuu usein maaliin.

Lehtola kirjoittaa niin hyvin, että silloinkin kun olen asiasta eri mieltä nautin hänen teksteistään. Ja tästä asiasta olen samaa mieltä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, nauretaan ucoille :D

Vierailija
24/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki Lehtola on sentään ihan oikea toimittaja eikä mikään valetoimittaja niin kuin Tuomas Enbuske.

Vierailija
25/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdasta "Yks syy on tää tasapäistävä, lannistava, cateellisten Cuomi. Se tasapäistää, lannistaa ja cateellistaa jengin" tulee mieleen, että ehkä jokakisan kakkonen, joka tekee levyn heti kun Lontoossa on palattu joululomilta, on saanut lemmikkihamsterin paikan poppoossa.

Vierailija
26/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtolalta aika tyypillinen käsienheiluttelu joka huitelee vähän sinne ja tänne ja joka ei loppujen lopuksi sano asiasta yhtään mitään. Hauska nähdä että akat tulkitsee tuon siten että jumalaut Lehtola kannattaa meitä, siinä sai julkimot nenilleen. Aika valikoivaa lukemista.

Moi Tuomas! Ymmärrän että sinua ärsyttää se, että joku toimittaja osaa oikeasti kirjoittaa.

Nytkö yhtäkkiä Lehtola sitten osaa kirjoittaa kun satut olemaan samaa mieltä? Eipä sinänsä jo tuo "moi tuomas" kertoi että olet idiootti joten järjenjuoksultasi ei ihmeitä kannata vaatia.

Ohhoh, Lehtolan kolumni osui ja upposi :D 

Vierailija
27/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdasta "Yks syy on tää tasapäistävä, lannistava, cateellisten Cuomi. Se tasapäistää, lannistaa ja cateellistaa jengin" tulee mieleen, että ehkä jokakisan kakkonen, joka tekee levyn heti kun Lontoossa on palattu joululomilta, on saanut lemmikkihamsterin paikan poppoossa.

Sama henkilö tuli mulle mieleen, mutta en nyt sentään osannut ajatella häntä tuohon jengiin :)

Vierailija
28/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta, toisinkuin eräs joka yrittää täällä saada pöhinää aikaan ja luulee kirjoittajien olevan samanlaisia av-mammoja kuin hän itse. Vaikka onkin mies.

Vierailija
29/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sisäpiirissäkin kaikki lukee ton :D

Vierailija
30/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin just rakastua tuohon Lehtolaan <3 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi