Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Jyrki Lehtolan CicÀpiiri 3.0 :

Vierailija
06.05.2017 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea myös tÀmÀ, Niina sivaltaa:

Seksuaalikasvattaja Nina Honkanen ihmettelee julkkisten SisĂ€piirin seksi­rehvasteluja: ”Kundeille pitĂ€isi aloittaa seksuaali­kasvatus samalta tasolta kuin pĂ€ivĂ€koti-ikĂ€isille”

Vierailija
22/30 |
06.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtola osuu usein maaliin.

Lehtola kirjoittaa niin hyvin, ettÀ silloinkin kun olen asiasta eri mieltÀ nautin hÀnen teksteistÀÀn. Ja tÀstÀ asiasta olen samaa mieltÀ :)

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

up, nauretaan ucoille :D

Vierailija
24/30 |
06.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jyrki Lehtola on sentÀÀn ihan oikea toimittaja eikÀ mikÀÀn valetoimittaja niin kuin Tuomas Enbuske.

Vierailija
25/30 |
06.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kohdasta "Yks syy on tÀÀ tasapÀistÀvÀ, lannistava, cateellisten Cuomi. Se tasapÀistÀÀ, lannistaa ja cateellistaa jengin" tulee mieleen, ettÀ ehkÀ jokakisan kakkonen, joka tekee levyn heti kun Lontoossa on palattu joululomilta, on saanut lemmikkihamsterin paikan poppoossa.

Vierailija
26/30 |
06.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtolalta aika tyypillinen kĂ€sienheiluttelu joka huitelee vĂ€hĂ€n sinne ja tĂ€nne ja joka ei loppujen lopuksi sano asiasta yhtÀÀn mitÀÀn. Hauska nĂ€hdĂ€ ettĂ€ akat tulkitsee tuon siten ettĂ€ jumalaut Lehtola kannattaa meitĂ€, siinĂ€ sai julkimot nenilleen. Aika valikoivaa lukemista.

Moi Tuomas! YmmÀrrÀn ettÀ sinua ÀrsyttÀÀ se, ettÀ joku toimittaja osaa oikeasti kirjoittaa.

Nytkö yhtĂ€kkiĂ€ Lehtola sitten osaa kirjoittaa kun satut olemaan samaa mieltĂ€? EipĂ€ sinĂ€nsĂ€ jo tuo "moi tuomas" kertoi ettĂ€ olet idiootti joten jĂ€rjenjuoksultasi ei ihmeitĂ€ kannata vaatia.

Ohhoh, Lehtolan kolumni osui ja upposi :D 

Vierailija
27/30 |
06.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdasta "Yks syy on tÀÀ tasapÀistÀvÀ, lannistava, cateellisten Cuomi. Se tasapÀistÀÀ, lannistaa ja cateellistaa jengin" tulee mieleen, ettÀ ehkÀ jokakisan kakkonen, joka tekee levyn heti kun Lontoossa on palattu joululomilta, on saanut lemmikkihamsterin paikan poppoossa.

Sama henkilö tuli mulle mieleen, mutta en nyt sentÀÀn osannut ajatella hÀntÀ tuohon jengiin :)

Vierailija
28/30 |
06.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Laadukasta, toisinkuin erÀs joka yrittÀÀ tÀÀllÀ saada pöhinÀÀ aikaan ja luulee kirjoittajien olevan samanlaisia av-mammoja kuin hÀn itse. Vaikka onkin mies.

Vierailija
29/30 |
06.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivottavasti sisÀpiirissÀkin kaikki lukee ton :D

Vierailija
30/30 |
06.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taisin just rakastua tuohon Lehtolaan <3 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan kuusi seitsemÀn