Jyrki Lehtolan CicÀpiiri 3.0 :
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Lehtola osuu usein maaliin.
Lehtola kirjoittaa niin hyvin, ettÀ silloinkin kun olen asiasta eri mieltÀ nautin hÀnen teksteistÀÀn. Ja tÀstÀ asiasta olen samaa mieltÀ :)
Jyrki Lehtola on sentÀÀn ihan oikea toimittaja eikÀ mikÀÀn valetoimittaja niin kuin Tuomas Enbuske.
Kohdasta "Yks syy on tÀÀ tasapÀistÀvÀ, lannistava, cateellisten Cuomi. Se tasapÀistÀÀ, lannistaa ja cateellistaa jengin" tulee mieleen, ettÀ ehkÀ jokakisan kakkonen, joka tekee levyn heti kun Lontoossa on palattu joululomilta, on saanut lemmikkihamsterin paikan poppoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtolalta aika tyypillinen kÀsienheiluttelu joka huitelee vÀhÀn sinne ja tÀnne ja joka ei loppujen lopuksi sano asiasta yhtÀÀn mitÀÀn. Hauska nÀhdÀ ettÀ akat tulkitsee tuon siten ettÀ jumalaut Lehtola kannattaa meitÀ, siinÀ sai julkimot nenilleen. Aika valikoivaa lukemista.
Moi Tuomas! YmmÀrrÀn ettÀ sinua ÀrsyttÀÀ se, ettÀ joku toimittaja osaa oikeasti kirjoittaa.
Nytkö yhtÀkkiÀ Lehtola sitten osaa kirjoittaa kun satut olemaan samaa mieltÀ? EipÀ sinÀnsÀ jo tuo "moi tuomas" kertoi ettÀ olet idiootti joten jÀrjenjuoksultasi ei ihmeitÀ kannata vaatia.
Ohhoh, Lehtolan kolumni osui ja upposi :D
Vierailija kirjoitti:
Kohdasta "Yks syy on tÀÀ tasapÀistÀvÀ, lannistava, cateellisten Cuomi. Se tasapÀistÀÀ, lannistaa ja cateellistaa jengin" tulee mieleen, ettÀ ehkÀ jokakisan kakkonen, joka tekee levyn heti kun Lontoossa on palattu joululomilta, on saanut lemmikkihamsterin paikan poppoossa.
Sama henkilö tuli mulle mieleen, mutta en nyt sentÀÀn osannut ajatella hÀntÀ tuohon jengiin :)
Laadukasta, toisinkuin erÀs joka yrittÀÀ tÀÀllÀ saada pöhinÀÀ aikaan ja luulee kirjoittajien olevan samanlaisia av-mammoja kuin hÀn itse. Vaikka onkin mies.
Toivottavasti sisÀpiirissÀkin kaikki lukee ton :D
Taisin just rakastua tuohon Lehtolaan <3
Kannattaa lukea myös tÀmÀ, Niina sivaltaa:
Seksuaalikasvattaja Nina Honkanen ihmettelee julkkisten SisĂ€piirin seksiÂrehvasteluja: âKundeille pitĂ€isi aloittaa seksuaaliÂkasvatus samalta tasolta kuin pĂ€ivĂ€koti-ikĂ€isilleâ