Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enbuske

Pakko-oireista vauvailua?
06.05.2017 |

Keskustellaanpa sitten kaikentietäjä, Mr. Ylhäältä Alaspäin Tuomas "mätiedänolevanihuippuälykäs" Enbuskesta, kun mies kerran Vauva-foorumeilla täyspäi(väi)sen(kö?) "sanonsaanhuomiotasiisolen"-twiitittämisensä ohella viihtyy :)

Enbuske jättää sujuvasti huomiotta kaiken myönteisen, esim. mammojen terävyyden; journalismillakin paljon mistä kiittää Vauva-keskustelijoita, viitaten mm. keissiin Enkeli-Elisa.

Ehkä meidän mammojen pitäisi pitää Enbusken tyyliin suurta melua tietäväisyydestämme ja siitä, että Vauva-foorumi on ollut usein ensimmäinen fakta-areena, milloin on suurempia asioita ja aiheita käyty mediassa ratkomaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://blogit.iltalehti.fi/tuomas-enbuske/2017/05/05/vauva-fi-on-pahemp…

Hiukkasen yksioikoista palstaotantaa arvoisa kolumnisti harrastaa.

Pöh.

Vierailija
2/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteisiiin mä matkustan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan avautua julkisuudessa neurooseistani. Koska olen huomion arvoinen.

Vierailija
4/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuskea vain harmittaa kun kukaan AVmamma ei retostele seksikokemuksistaan Enbusken kanssa.

Vierailija
5/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt, luulin että hän on älykäs.

Täällähän on lukemattomia naisia halventavia ketjuja joita ei edes poisteta.

Sitten on muutamia miehiä esineellistäviä joihin todellakin voi kuka tahansa kirjoittaa.

Minä luulin joskys, että tämä on äitien palsta ja isien, mutta tajusin sitten, että tämä trollien palsta.

Käyn täällä välillä enemmän, mutta sitten on aikoja jolloin olen kaunakin pois. En siis miellä itseäni av- mammaksi. Täällä on miehiä jotka ovat täällä jatkuvasti, paljon enemmän ja he muka eivät ole palstan käyttäjiä.

Nämä miehet ditten itse ensin täytettyään disällöllä palstan haukkuvat naisia ja äitejä palstan sisällöstä.

Älyllisesti epärehellistä. Kaikki jotka jonkin laisen ylimielisyyden kautta käyvät täällä ' katsomassa' mitä ne tyhmät äidit meuhkaa eivät tajua olevansa palstan pääasiallisia käyttäjiä

Olen sitä mieltä, että yksittäisiä blogisteja täällä ei saisi haukkua. Palstan omistajilla on oma linjansa mitä tänne sallivat laittaa.

Ehkä ovat huomanneet, että kaikesta moralisoinnista huolimatta linja vdtää porukkaa tänne.

Mutta minusta kyse on ihan älyllisestä laiskuudesta ja halusta vain haukkua äitejä jos ei ymmärrä palstan olevan muidem hallussa.

Sekin käsitys? Että kaikki naiset ovat jotain hyviksiä on ihan epärealistinen.

Naiset ovat ihmisiä eli heitä on yhtälailla monenlaisia kuten miehiäkin.

Vierailija
6/6 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske taannoin, että kaikki nykyvanhemmat (=äidit) ovat tekopyhiä, itsensäkorottaja-hurskastelijoita. Noh, olisi mies - tuota vasten - onnellinen Vauva-palstojen olemassaolon johdosta, lopettaisi nalkuttamisensa ( vaikka nalkuttava, neuroottinen isämies onkin hirveän söpö ilmestys). Täällähän ei hurskastella, ei harrasteta itsenylennystä, vaan ollaan välinpitämättömiä, ilkeitä, nettiaddiktoituneita plösövanhempia, joiden traumatisoituneet lapset tappelevat ja järsivät ulkona kaarnaa ja juovat kuravettä päälle, alastonna keskellä kylmää pimeää tai korventavaa paahdetta, ja niin edelleen, epähurskaiden, laiskojen, henkisesti ja fyysisesti enbuskelaisten emojen asuessa palstoilla 24/7.