Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neulojille kysymys sukan kutomisesta!

Vierailija
05.05.2017 |

Oon neulomassa sukkaa ja semmonen ongelma tuli, että sen kantalapun toinen reuna on tosi löysä. Toinen on sitten ihan "normaali". Mitäköhän oon tehnyt väärin? Koko ajan oon mielestäni samalla lailla neulonu ja sitten toisesta reunasta tuli sellanen outo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nurjanpuolen puikko pienemmäksi, luultavasti neulot löysemmin nurjalla.

Vierailija
2/6 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostitko aina reunan ensimmäisen silmukan neulomatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kiskot silmukoita pikkuisen eri tavalla kun neulot oikeaa ja nurjaa. Toisesta puolesta tulee sitä myötä löysempi ja reunassa ero korostuu. Käytännössä kyse ei välttämättä ole kuin jostain puolen millin erosta per silmukka, mutta pienessä mittakaavassa sekin on näkyvä. Yritä kiskoa siinä löysemmässä reunassa silmukat tiukoiksi kiristämällä lankaa joka silmukan jälkeen esim. neljällä viimeisellä silmukalla.

Vierailija
4/6 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostitko aina reunan ensimmäisen silmukan neulomatta?

Joo, nostin aina ekan silmukan. Kiitti vastauksista, pitää neuloa viimeset silmukat tiukemmin toisessa sukassa.

Vierailija
5/6 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta nurjalla joka toinen silmukka neulomatta niin tulee vahvennettu ja muutenkin tiukempi neulos.

Vierailija
6/6 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie kudon nurin oikein toiselta puolelta ja oikealta oikein kantapää osuuden. ja sitten seuraava et jää seitsemän silmukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme